«Я все ще тут»: Heinz нагадав, що зробить перегляд церемонії «Оскар» смачнішим
28 Лют 2025, 15:17

«Я все ще тут»: Heinz нагадав, що зробить перегляд церемонії «Оскар» смачнішим

Бренд кетчупу Heinz запустив нову кампанію «I’m Still Here», створену новим креативним агентством DAVID São Paulo.

Натхнена тричі номінованим на «Оскар» бразильським фільмом «Я все ще тут», кампанія висвітлює звичну кухонну практику — залишати покинуті пакетики з-під кетчупу в надії, що їх можна буде використати для покращення смаку їжі.

Кампанія нагадує споживачам, що пакетики Heinz завжди готові покращити їхні улюблені страви в особливі моменти, такі як святкування тріумфу бразильського фільму. А що може бути кращим способом насолодитися церемонією вручення премії «Оскар», ніж насолоджуватися улюбленими закусками з Heinz?

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину