Whiskas шукає хейтерів котів, щоб перетворити їх на любителів
18 Бер 2025, 11:48

Whiskas шукає хейтерів котів, щоб перетворити їх на любителів

Ненавидите котів? Бренд кормів для котів Whiskas вірить, що його кампанія з адопції «Cat Conversion System» може перетворити хейтерів котів на їхніх любителів, і компанія шукає таких людей, щоб довести свою правоту.

Нове дослідження показало, що незліченна кількість австралійців не помічають ідеального домашнього улюбленця, а кожен шостий австралієць (15%) зізнався, що не любить або навіть відверто ненавидить котів. Однак 74% з них насправді ніколи не мали або жили з котом, тобто їхня думка базується виключно на сприйнятті, а не на досвіді. У той же час 91% австралійців погоджуються, що коти заслуговують на люблячий дім, але 62% кажуть, що вони не планують виховувати або усиновлювати в найближчі 12 місяців.

Запуск «Cat Conversion System», створеної для того, щоб дати так званим хейтерам котів можливість вийти за межі своєї зони комфорту та виховати тварину, допоможе підвищити обізнаність про проблему адопції котів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Запуск розпочався із загадкової реклами «Потрібні хейтери котів», щоб привернути цікавість, а потім оприлюднила повне повідомлення у зовнішній рекламі, пресі та соціальних мережах. Потім хейтерів котів скеровували на вебсайт, де запрошували взяти кота на кілька тижнів, на власні очі відчути прості радості (і час від часу розчарування) муркочучого кота, заохочуючи до постійної адопції та збільшуючи кількість власників котів.

Було відібрано кілька учасників, які задокументували свій двотижневий досвід у режимі реального часу в соціальних мережах. Бренд щоденно ділитиметься контентом, що дозволить іншим австралійцям слідкувати за ними, давати поради та, можливо, самим стати петперентами. Найкращі кадри цих усиновлювачів котів будуть зібрані у жартівливий ролик, який відобразить злети та недоліки перетворення котячих циніків на відданих любителів.

Розкажіть друзям про новину