Зазвичай, коли хтось опиняється на безлюдному острові, його можливості для щасливої години обмежені. Але не на одному віддаленому острові, десь у світі, де тепер є винний білборд і спеціальний сюрприз.
Португальський винний бренд Silk & Spice розмістив білборд на піщаній косі у невідомому місці.
«Призначений для того, щоб його відкрили», — йдеться у заголовку поряд із фотографією продукту. І кожен, хто побачить його, повинен зазирнути до дерев’яної коробки, прикріпленої до конструкції, там він дійсно знайде бажаний подарунок.
Так, у ящику міститься пляшка вина Silk & Spice, штопор і келих для вина, що забезпечує розвагу в тому місці, яке інакше виглядає досить нудним для проведення часу.

Трюк був організований португальським агентством Stream and Tough Guy.
«Це білборд, який практично ніхто не бачить, лише ті, хто випадково пропливає повз нього, — надмірне запрошення спробувати вино, яке призначене для тих, хто достатньо сміливий, щоб його відкрити», — каже Мігель Дурао, креативний партнер у агентстві.
Кампанія також включає активації в точках продажу.
Тема «Meant to be Discovered» також є історичним посиланням на португальських мореплавців, які відвідали Новий Світ у 15 столітті.
«Це перша велика діджитал кампанія для Silk & Spice, що є важливою віхою на шляху до успіху, — сказав Жоао Педро Рейс, керівник відділу маркетингу компанії Sogrape, яка займається дистрибуцією Silk & Spice у США, — Вона демонструє прагнення бренду до розширення ринку, підвищення впізнаваності та репутації серед споживачів, зближення з ними та залучення їх до різноманітного асортименту вин».