Мережа фаст-фуд ресторанів Burger King кинула виклик суспільним нормам і табу, що стосуються бажання серед людей похилого віку, проводячи кампанію до свого 70-річного ювілею.
Кампанія, яка спочатку стартувала в Бразилії, а потім пошириться по всьому світу, показала людей похилого віку, які без сорому висловлюють свою пристрасть і бажання в інтимні моменти.
Тема кампанії — «70 років потому вогонь все ще горить» — не тільки віддає данину поваги спадщині Burger King, яка почалася в 1954 році, але й святкує незмінну життєву силу та пристрасть людей у віці 70 років.
Кампанія, розроблена агентствами з Буенос-Айреса Room 23 та Trans Company під керівництвом креативних директорів Себастьяна Вільгельма та Максі Ансельмо, має на меті кинути виклик очікуванням та кинути виклик традиційним рекламним наративам.
«Ця кампанія виходить за рамки типового самопривітального тону ювілейних кампаній. Ми хотіли створити щось значуще та актуальне для споживачів, — пояснив Вільгельм. — Ідея підкреслити бургери Burger King, приготовані на грилі, у поєднанні із зухвалим тоном бренду та нетрадиційним зображенням бажання серед людей похилого віку, знайшла у нас відгук».
Ролик кампанії зафіксував справжні моменти пристрасті та зв’язку, кидаючи виклик стереотипам та оспівуючи красу кохання у будь-якому віці.