Департамент санітарії (DSNY) Нью-Йорка у своїй першій за останні 15 років масштабній кампанії по боротьбі зі сміттям звернувся до громадян, які не утилізують сміття належним чином або не прибирають за своїми домашніми тваринами на тротуарах.
Розроблена безкоштовно маркетинговим агентством VMLY&R, ця уїдлива ініціатива йде рука об руку з планами уряду щодо очищення занедбаних територій у п’яти районах та боротьби з незаконними сміттєзвалищами. Її повідомлення, що супроводжуються новим логотипом міста «We♥NYC», будуть розклеєні по всьому місту.
Реклама не стримується своїх висловах про сміття, представляючи нью-йоркців у вигляді кавових стаканчиків, контейнерів для їжі на винос та недопалків, і проголошуючи: «Якщо ти смітиш, ти сміття». Постери також просять перехожих «сказати їм, куди їх встромити», якщо вони натраплять на людину, яка смітить.
Одна кумедна картинка зображує собаку, що згрібає свої «справи», поруч із гаслом: «Поки вони не можуть, це на тобі. Не залишай лайно на тротуарі».
«Жителям Нью-Йорка достатньо сміття, достатньо бруду на наших тротуарах і достатньо відчуття, що вони нічого не можуть з цим вдіяти», — пояснив мер Ерік Адамс.
Комісар DSNY Джессіка Тіш стверджує, що хоча більшість нью-йоркців є уважними і підтримують чистоту на тротуарах, деякі все ж таки смітять. Щодо людей з останнього табору, «так, ми хочемо їх присоромити», додала вона.
Тіш каже, що цинічний тон реклами цілком відповідає мові нью-йоркців.