Після 46 років роботи в сувенірних магазинах Нью-Йорка «I♥NY» перетворився на «We♥NYC», щоб краще відобразити колективну ідентичність міста.
Культовий логотип «I♥NY», розроблений графічним дизайнером Мілтоном Глейзером в 1977 році, був замінений на «We♥NYC».
Запущений організацією Партнерство заради Нью-Йорк Сіті, новий логотип був запущений нещодавно на прес-конференції, організованій губернатором Кеті Хоукул та мером Еріком Адамсом на Таймс-сквер.
На перший погляд, багато хто може запитати: «Навіщо чіпати щось таке знакове, як «I ♥ NY?». Згідно з прес-релізом, новий логотип покликаний представляти «прогресуючу спільноту «ми», а не «я», і є різноманітним, універсальним та інклюзивним, привабливим для всіх вікових груп та етнічних груп».
Новий 30-секундний телевізійний ролик, що просуває ребрендинг, ще більше наголошує на різноманітності через голоси його мешканців. У фільмі ньюйоркці різного походження і з різним акцентом пояснюють, що їм подобається в місті, використовуючи твердження «ми».
Багатоканальна кампанія зараз відбувається у всіх п’яти районах міста. Вона включає друковану рекламу в New York Times, Wall Street Journal, The New Yorker та New York Magazine. Тим часом, білборди на даний момент висвітлені повідомленням кампанії на Таймс-сквер. Інші активації включають постери, створені художниками The Network, діджитал, соціальні та телевізійні активації.
Кампанія розробило незалежне креативне агентство Founders.