«Візьми собаку на роботу»: у соцмережах запустили флешмоб з популяризації dog-friendly офісів
14 Чер 2024, 12:44

«Візьми собаку на роботу»: у соцмережах запустили флешмоб з популяризації dog-friendly офісів

У п’ятницю, 21 червня, відбудеться Всесвітня акція «Візьми собаку на роботу». Українців традиційно запрошують провести робочий день разом зі своїм улюбленцем. Це спосіб показати, що навіть під час повномасштабного вторгнення росії українці продовжують підтримувати культуру гуманного поводження з тваринами.

В Україні традицію раз на рік брати улюбленців до офісу започаткував український виробник їжі для котів і собак Kormotech, під парасолькою  власного преміального бренду Club 4 Paws. Вперше акцію провели у 2013-му у Львові. Протягом 12 років виробник і його бренд є амбасадорами культури рівноправного співжиття людей і чотирилапих. 

Як окремих петперентів, так і офіси компаній, закликають долучитися до флешмобу у соціальних мережах. Серед усіх учасників розіграють брендові подарункові бокси, які допоможуть офісам компаній щодня бути dog-friendly.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб взяти участь у флешмобі, потрібно:

  • взяти свого улюбленця на роботу 21 червня;
  • зробити фото з улюбленцем на робочому місці або фото собак в офісі, якщо це сторінка компанії;
  • завантажити фото собі у сториз з хештегом #лапивофісі й відмітити сторінки бренду;
  • надіслати «‎+» у коментарі під Instagram-дописом бренду.

Для компаній та петперентів, які вперше вирішили долучитися до ініціативи, організатори розробили детальну інструкцію з порадами з підготовки офісу до такого робочого дня та закликають подбати про комфорт не лише улюбленця, а й своїх колег.

Рівень культури поводження з тваринами відображає стан розвитку суспільства. Чотирилапі є не лише членами родин, але й компаньйонами людей. Офіси, дружні до собак, мають багато переваг порівняно з компаніями, де це ще не стало частиною корпоративної культури. Тварини допомагають долати стрес, краще зосереджуватися на виконанні завдань, та допомагають якісніше налагоджувати стосунки з колегами. 

«Маємо унікальну можливість змінити існуючий порядок речей. Ще років 10 назад слово “зооактивіст” не звучало у широкому вжитку. Зараз ми маємо потужні громадські організації, що створюють тренди у цьому напрямку. Ще 10 років тому вважалось цілком нормальним годувати собаку кістками та пускати кота на самовигул. Сьогодні ми замислюємось над якістю життя нашої тваринки  — чому вона демонструє ті чи інші поведінкові особливості і як їй допомогти? За останні 10 років кількість дверей із написами “З тваринами не можна” зменшилась, а поїлка з водою біля входу в кафе влітку стала нормою. Зміни культури обов’язково ведуть за собою зміни в інфраструктурі, побуті, повсякденних звичках. Тішимось, що суспільство поступово позбувається безглуздих рестрикцій і рухається у напрямку створення середовища підтримки і комфортної взаємодії», — коментує Аліна Смишляк-Борода, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech.

Розкажіть друзям про новину