«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС
07 Кві 2025, 12:49

«Він думає, що я не сміюсь, бо у мене аутизм»: ролик використав гумор, щоб розвіяти міфи щодо РАС

З нагоди Всесвітнього місяця поширення інформації про аутизм, який проходить у квітні, благодійна організація Autistica використовує безтурботний гумор, щоб розвіяти стереотипи.

Рекламний ролик під назвою «See Us as Individuals, Not Stereotypes» в жартівливій формі кидає виклик статус-кво.

За словами організації, багато людей, які не мають аутизму, вважають, що вони розуміють цей розлад, але занадто часто на людей з РАС дивляться крізь призму спрощених стереотипів. Підриваючи цю ідею, кампанія бореться з поширеними помилковими уявленнями.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія ґрунтується на життєвому досвіді та була розроблена у тісній співпраці з людьми з аутизмом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео