Відверта кампанія про небезпеку ВІЛ обійшла алгоритми цензури соцмереж
12 Лип 2024, 11:42

Відверта кампанія про небезпеку ВІЛ обійшла алгоритми цензури соцмереж

Алгоритми соціальних мереж не відрізняють кампанії про сексуальне здоров’я від небажаного сексуального контенту. Вони цензурують і те, і інше. Данська фундація СНІДу (AIDS-Fondet) хотіла вийти за межі традиційної тактики залякування та клінічних повідомлень.

Розмова про ВІЛ відійшла від сповнених страху 80-х, але нове покоління стає байдужим до цього вірусу, а нагальність захисту зменшується. Тому креативна агенція Ogilvy захотіла розробити підхід, орієнтований на секс-спільноту, щоб розповісти новому поколінню про переваги ДКП-таблеток, які ефективно запобігають передачі ВІЛ-інфекції. З нормалізацією дейтинг-застосунків і поширенням відвертого контенту випадковий секс став більш доступним, ніж будь-коли раніше. Це невдале поєднання вимагає нового підходу, який би відповідав потребам нового покоління.

Щоб донести своє послання безпосередньо з екранів, Ogilvy вдалося обійти соціальні мережі. Кампанія AIDS-Fondet «PrEP a New Generation» від Ogilvy Denmark/Grey Health EMEA максимально наблизилася до демонстрації переваг ДКП, наскільки це дозволяє алгоритм.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://youtu.be/g1ANDLs4sSs

Залежно від каналу, кожне рекламне оголошення було скориговане рівно настільки, щоб обійти алгоритм відповідної медіа-платформи, гарантуючи, що повідомлення досягне екранів цільової аудиторії, а решта залишиться на розсуд їхньої уяви.

«Ця кампанія особлива тим, що вона є чітко секс-позитивною. Вона не фокусується на презервативах, наслідках, шляхах передачі, симптомах і всьому тому, чого ми не хочемо, — коментує Ліна Вінберг, старша радниця з комунікацій СНІД-Фонду. — Вона фокусується на тому, чого ми дійсно хочемо. А саме, більш приємного та безпечного сексуального досвіду. І для деяких людей ДКП може стати засобом для досягнення цієї мети».

«Незважаючи на поширення секс-позитиву в соціальних мережах, будь-яке повідомлення може бути легко закрите алгоритмом, тому потрібно бути креативним, не приховуючи своїх намірів, — каже Камілла Плаг, креативний директор Ogilvy Denmark/Grey Health EMEA. — Ми зрозуміли, що різні ступені пікселізації не лише обманюють алгоритм, але й слугують магнітом уваги та залучають глядача до спроб розшифрувати зображення».

Розкажіть друзям про новину