Effie Awards Ukraine 2025 пропонує широкі можливості для учасників — цьогоріч конкурсна програма охоплює 93 категорії. Такий масштабний вибір дозволяє подати свої найсильніші кейси саме там, де вони найкраще відповідають бізнес-цілям і доводять свою ефективність.
Програма поділена на індустріальні та спеціальні категорії.
- Група індустріальних категорій включає 40 продуктових/сервісних категорій. Опис кожної категорії містить орієнтовний перелік продуктів і послуг, які можна зареєструвати в цій категорії.
- Спеціальні категорії — усього їх 53 — відзначають ефективні рішення у рамках конкретних бізнес-завдань або викликів: робота з аудиторіями, бренд-контент і досвід взаємодії, вирішення бізнес-проблем, шопер- і комерційний маркетинг, диджитал, охорона здоров’я, медіа, інновації в маркетингу, соціальні зміни та тематичні кампанії.
Цього року конкурсні категорії оновлено. Зокрема, уточнено формулювання описів, окремі минулорічні категорії розподілено на більш вузькі, структуровані підкатегорії з оновленими назвами.
У групі індустріальних категорій з’явилися нові номінації, серед них «Новий продукт або послуга — Запуск» та «Новий продукт або послуга — Розширення лінійки». Абсолютно нові продукти або продукти, виведені на ринок у новій категорії, мають подаватися до номінації «Новий продукт або послуга — Запуск», а не до індустріальної категорії відповідної галузі. Натомість нові варіації вже існуючого продукту можуть бути представлені або в категорії «Новий продукт або послуга — Розширення лінійки», або в іншій індустріальній категорії, яка відповідає напрямку цього продукту, але обрати необхідно саме одну категорію.
У групі спеціальних категорій також оновлено назви й описи, а також додано нову категорію «Здоров’я та добробут: Освітні кампанії та підвищення обізнаності про хвороби», яка відзначає ефективні маркетингові рішення у сфері охорони здоров’я.
Учасники можуть подати одну й ту ж кампанію у максимум чотири категорії, дотримуючись таких обмежень:
- лише одна категорія з індустріального блоку;
- не більше двох з блоку Commerce & Shopper;
- лише одна з блоку Topical & Annual Events.
Водночас, немає обов’язкової вимоги подавати кейс саме в індустріальну категорію — ви можете обрати інші 4 категорії на вибір з списку спеціальних груп категорій.
Участь у кількох категоріях — це додаткова можливість для проєкту, але вона вимагає ретельної підготовки. Кожна заявка має бути адаптована під конкретну категорію, відповідати її опису та завданням. Судді оцінюють роботи в контексті категорії, тож нерелевантність кейсу до обраного напрямку може призвести до зниження балів.
Процес реєстрації робіт відбувається через онлайн-портал Acclaim, де учасники можуть обрати категорії, додати їх до своєї заявки та сплатити окрему вартість участі. Іншими словами, сформувавши універсальну заявку один раз, ви можете відразу зареєструвати її в декількох категоріях і потім відредагувати окремі відповіді та описи відповідно контексту обраних категорій.