У рекламі фаст-фуду це ніколи не є «просто черговою рекламою меню». Це військові ігри. Бренди фаст-фуду є запеклими конкурентами, а перемогу здобуває креативність реклами.
Світовий тур KFC France повернув подвійні тако на обмежений час. А креативність Havas Paris досягла кумедних висот, щоб знову зробити їх хітом — маріачі-гурт співає душевну версію пісні Брітні Спірс «…Baby One More Time» у любовній листівці до тако в стилі KFC.
Повна кампанія охоплює OOH і DOOH, телевізійні ролики, соціальні медіа, цифрові технології, Spotify… завдяки чому цю нову частину світового туру KFC неможливо пропустити.
Джордан Моліна та Людовік Міеж, виконавчі креативні директори Havas Paris, прокоментували: «Ми хотіли віддати данину поваги тако по-своєму: з маріачі, долею поп-культури та великою кількістю самоіронії. Ролик, який змушує вас хотіти співати так само, як і скуштувати».