Фільм-помста «Конотопська Відьма» та ювелірний бренд Золота Країна оголосили про безпрецедентне партнерство та випустили унікальну колекцію ювелірних прикрас.
Для бренду Золота Країна це перша в історії колаборація з фільмом. Колекція прикрас «Конотопська Відьма» відображає основні символи та елементи фільму, такі як обереги, руни, народні символи та мотиви помсти, що робить її не тільки стилістично унікальною, але й наповненою глибоким змістом.
Спеціально для фільму «Конотопська Відьма» його творцями був розроблений унікальний символ «Відьмин оберіг «Шолом жаху» як основна візуальна брендова складова «всесвіту» Конотопської Відьми, що інтегрований в основне лого, постер, графічну заставку тощо. Також він з’являється у фільмі на тілі самої відьми, символізуючи повернення її прадавньої сили. Цей символ поєднує силу Конотопської Відьми, традиційну руну «Шолом жаху» та елементи вишивки Сумського регіону, найбільш притаманні Конотопу. Руна «Шолом жаху» вважається одним з найсильніших символів захисту воїна.
Саме «Відьмин оберіг «Шолом жаху» — головний символ фільму «Конотопська Відьма» — став центральним елементом колекції. Підвіска у вигляді рунного оберега на довгому ланцюжку виконана зі срібла з позолотою та, ймовірно, стане найбільш популярною прикрасою колекції. Також справжньою окрасою колекції стала витончена лялька-мотанка. Її значення в українській культурі важко переоцінити. Це символ родючості та достатку, сакральний оберіг, що здатен приносити удачу володарю.
«Ми створили прикраси, надихаючись фільмом «Конотопська Відьма» та магією таємничих символів та силою оберегів, що дійшли до нас з прадавніх часів. Прикраси символізують саме ту силу, що спроможна подолати будь-які перешкоди на своєму шляху. Ця сила несе у собі реванш за всі біди, що принесла війна, але водночас залишає нас на боці світла, не дозволяючи темряві та злості охопити наш розум та душу», — прокоментувала Олена Смірнова, директорка з маркетингу Ювелірного бренду Золота Країна.
Відома українська співачка Злата Огнєвіч, яка є обличчям бренду Золота Країна, стала не лише виконавицею головного саундтреку «Пташка» до фільму «Конотопська Відьма», але й знялася у кліпі, прикрашена ювелірними виробами з нової колекції. На Златі можна побачити «Відьмин оберіг «Шолом жаху», а також сережки, кольє, каблучки й браслети з елементами Відьминого оберега.
Ця колаборація створила єдність музики, кінематографу та ювелірного мистецтва, що додає глибокого культурного зв’язку та емоційного заряду до проєкту.
«Навколо наших фільмів ми створюємо всесвіти і, навіть у випадку таких неочікуваних для колаборацій жанрів як горори, нам це вдається. Ми раді, що бренд Золота Країна став першим, хто долучився до всесвіту нашої відьми. Такі безпрецедентні колаборації української креативної індустрії та індустрії прикрас розвивають ринок в цілому та демонструють, що ми вміємо творити прекрасне, працювати і рухати індустрії вперед, знаходячи нові шляхи і нові сили попри все, що ненависний ворог намагається з нами зробити», — додала Ірина Костюк, продюсерка фільму «Конотопська Відьма».
Колаборація фільму «Конотопська Відьма» та ювелірного бренду Золота Країна реалізована ліцензійною агенцією Nerd (FILM.UA Group), що є ексклюзивним агентом бренду «Конотопська Відьма».
«Ми працюємо над об’єднанням українського кінематографа та виробників товарів. Завдяки успішним кейсам, створення ліцензійних колекцій за повнометражними фільмами стає важливим інструментом для передових українських компаній. Прикраси є дуже органічною категорією для фільму «Конотопська Відьма», адже обереги та символи традиційно розміщували на ювелірних виробах. Ліцензійна колекція Золота Країна x Конотопська Відьма вже підкорила серця нашої команди й ми з нетерпінням чекаємо відкриття продажів», — зазначила Тетяна Рубан, директорка ліцензійної агенції Nerd.