Видання WoMo запустило проект про українок “Незламні”
15 Кві 2022, 15:45

Видання WoMo запустило проект про українок “Незламні”

Редакція жіночого видання WoMo за підтримки Торгово-промислової палати Франції та посольства Швеції в Україні запускає міжнародний спецпроєкт “Незламні”, у якому розкаже історії сміливих українських жінок, які попри небезпеку та горе, беруть повноцінну участь у війні з росією з 24 лютого.

Незламні – це про кожну з нас. Про силу нашого духу, про жіночу єдність і силу, про стійкість, коли треба покинути дім та врятувати спочатку сім’ю, а потім країну. Це про силу не падати духом, підтримувати зараз хто чим може та навіть більше, відкривати в собі якості, яких не очікували, допомогати та будувати плани, як потім все це відбудовувати. Цей проект і про жінок на передовій але він і про те, наскільки кожна з нас сильна, що ми навіть не уявляли
Вікторія Покатіс
головна редакторка WoMo

Мета проєкту – привернути увагу світової спільноти до всеохопної діяльності українських жінок, що вступили до лав ЗСУ чи теороборони, шукають та під кулями розвозять гуманітарну допомогу, рятують з-під завалів поранених, надають медичну допомогу, ціною власної безпеки евакуюють дітей, літніх людей, тварин.

Франко-українська торгово-промислова палата завжди була на боці жінок, підтримуючи їх у професійній кар’єрі та підприємницькій діяльності. Щодня ми були свідками неймовірної сили українок, а сьогодні вражені їх мужністю. Під час цієї несправедливої та жахливої війни франко-українська ТПП вирішила підтримати журнал WOMO. Журнал, який завжди прагнув зробити жінок помітними в суспільстві.  Вітаємо Вікорію Покатіс, головну редакторку WOMO за цей спецпроєкт  «Незламні», який ми з гордістю підтримуємо.
Мод Жозеф
директорка Франко-української торгово-промислової палати

Героїні проєкту – прості українки, які лише вчора жили звичайним життям, будували кар’єру, керували бізнесом, виховували дітей, а зараз – кожна воює на своєму фронті, пришвидшуючи перемогу України. Саме через їхні історії, в яких кожна людина зможе впізнати себе, WoMo розповідатиме про війну, продовжуючи інформаційну боротьбу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Жінки – важливі агенти і лідерки змін. З початку агресії вони не припиняли свою роботу, та змінюють свою діяльність залежно від нагальних потреб. Важливо, щоб жінки брали участь у прийнятті рішень по всіх напрямках, адже ми знаємо з досвіду, що участь жінок робить рішення більш інклюзивним та краще відповідає потребам усіх, у тому числі вразливих груп. Цей проєкт – це важлива можливість почути різні історії жінок та показати їхню роботу.
Тобіас Тиберг
посол Швеції в Україні

Ознайомитися детальніше можна тут. Творці проєкту закликають запропонувати героїню, заповнивши форму та розказавши про проект. 

Розкажіть друзям про новину