Редакція жіночого видання WoMo за підтримки Торгово-промислової палати Франції та посольства Швеції в Україні запускає міжнародний спецпроєкт “Незламні”, у якому розкаже історії сміливих українських жінок, які попри небезпеку та горе, беруть повноцінну участь у війні з росією з 24 лютого.
Незламні – це про кожну з нас. Про силу нашого духу, про жіночу єдність і силу, про стійкість, коли треба покинути дім та врятувати спочатку сім’ю, а потім країну. Це про силу не падати духом, підтримувати зараз хто чим може та навіть більше, відкривати в собі якості, яких не очікували, допомогати та будувати плани, як потім все це відбудовувати. Цей проект і про жінок на передовій але він і про те, наскільки кожна з нас сильна, що ми навіть не уявляли
Вікторія Покатіс
головна редакторка WoMo
Мета проєкту – привернути увагу світової спільноти до всеохопної діяльності українських жінок, що вступили до лав ЗСУ чи теороборони, шукають та під кулями розвозять гуманітарну допомогу, рятують з-під завалів поранених, надають медичну допомогу, ціною власної безпеки евакуюють дітей, літніх людей, тварин.
Франко-українська торгово-промислова палата завжди була на боці жінок, підтримуючи їх у професійній кар’єрі та підприємницькій діяльності. Щодня ми були свідками неймовірної сили українок, а сьогодні вражені їх мужністю. Під час цієї несправедливої та жахливої війни франко-українська ТПП вирішила підтримати журнал WOMO. Журнал, який завжди прагнув зробити жінок помітними в суспільстві. Вітаємо Вікорію Покатіс, головну редакторку WOMO за цей спецпроєкт «Незламні», який ми з гордістю підтримуємо.
Мод Жозеф
директорка Франко-української торгово-промислової палати
Героїні проєкту – прості українки, які лише вчора жили звичайним життям, будували кар’єру, керували бізнесом, виховували дітей, а зараз – кожна воює на своєму фронті, пришвидшуючи перемогу України. Саме через їхні історії, в яких кожна людина зможе впізнати себе, WoMo розповідатиме про війну, продовжуючи інформаційну боротьбу.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Жінки – важливі агенти і лідерки змін. З початку агресії вони не припиняли свою роботу, та змінюють свою діяльність залежно від нагальних потреб. Важливо, щоб жінки брали участь у прийнятті рішень по всіх напрямках, адже ми знаємо з досвіду, що участь жінок робить рішення більш інклюзивним та краще відповідає потребам усіх, у тому числі вразливих груп. Цей проєкт – це важлива можливість почути різні історії жінок та показати їхню роботу.
Тобіас Тиберг
посол Швеції в Україні
Ознайомитися детальніше можна тут. Творці проєкту закликають запропонувати героїню, заповнивши форму та розказавши про проект.