Від McDonald’s до Tinder: 4 кампанії на честь Місяця гордості
08 Чер 2022, 10:30

Від McDonald’s до Tinder: 4 кампанії на честь Місяця гордості

Червень — Місяць гордості, і багато міжнародних компаній запустили привабливі кампанії на честь цього. The Drum вибрав чотири найвпливовіші заходи: від припинення архаїчних гомофобних законів до захисту квірів.

1. Tinder і HRC борються за скасування архаїчної заборони на донорство крові

Tinder співпрацює з Human Rights Campaign (HRC), найбільшою національною організацією з захисту прав ЛГБТК+, щоб покласти край 40-річній політиці країни, яка забороняє здавати кров чоловікам, які займаються сексом з чоловіками.

За словами чиновників, закон, спочатку створений під час кризи проти СНІДу, отримав широку критику та заклики до скасування на тлі загальнонаціонального дефіциту крові.

Цього місяця додаток для знайомств і HRC підвищать обізнаність і заохотять відповідних осіб взяти участь у попередньому дослідженні, яке розроблено для впровадження більш інклюзивної політики. 

«Як лідера компанії, побудованої на магії людського зв’язку, мене бентежить, що людей, які бажають допомогти тим, хто цього потребує, стримує упереджена політика», — сказала виконавчий директор Tinder Ренате Ніборг у заяві. «Завдяки нашій роботі з кампанією Human Rights Campaign я зрозуміла, як можу використовувати свою платформу як генеральний директор, щоб сприяти змінам».

2. Ugg і Pink Sparrow підтримують The Trevor Project

У кампанії під назвою «Feel Heard» американський бренд взуття Ugg і дизайнерський магазин Pink Sparrow співпрацювали над дизайном вітрини, щоб підтримати важливу лінію підтримки, яка обслуговує ЛГБТК+ молодь — The Trevor Project.

Флагманський магазин Ugg в Нью-Йорку та 20 інших магазинів по всій країні були прикрашені барвистим штучним хутром і телефонними будками, щоб підтримати нову всегендерну колекцію UGG Pride та важливість проєкту Trevor протягом червня.

Бренд взуття також пожертвує $125 000 на The Trevor Project і проведе безкоштовний захід Q&A за участю актриси, письменниці та ЛГБТ-активістки Лаверн Кокс, яка була тричі номінована на Еммі.

3. McDonald’s і RevryTV відмовляються від осуду

Щоб посилити голоси квірів, McDonald’s випускає рекламу, в якій представлені члени найбільшої національної спортивно-оздоровчої квір-ліги Varsity Gay League, Лос-Анджелес, і проводить дві віртуальні події з ЛГБТК+ стрімінговим сервісом RevryTV.

Кампанія “No judgement” («Без осуду») висвітлює членів команди Varsity Gay League, які разом насолоджуються курячими нагетсами після гри в кікбол, під час якої гравці говорять: «Можливо, наша дружба почалася на полі, але це наше щасливе місце».

Прем’єра «Без осуду» відбулася 5 червня під час віртуального свята House of Pride, на якому були представлені кілька виступів квір-ікон, зокрема House of Ebony.

«За підтримки McDonald’s ми можемо включити таку кількість голосів ЛГБТК до програм Pride, які є репрезентативними та інклюзивними для нашої різноманітної спільноти», — сказав виконавчий директор Revry Даміан Пеллічоне.

Вечірка продовжиться 13 червня на Music Out Loud, де будуть представлені різноманітні квір-артисти, включаючи актрису та захисницю прав трансгендерів Анжеліку Росс та квір-співачку/авторку пісень Кессіді Кінг.

4. Miller Lite висвітлює витоки Pride

Щоб пролити світло на походження Pride, Miller Lite випустив «Beers & Queer History», документальну книгу, написану квір-істориком та фіналістом Пулітцеровської премії Еріком Червіні.

У книзі розповідається про історію ЛГБТК+ барів і барної культури через 10 маловідомих, знакових барів, включаючи нью-йоркський Stonewall Inn та Black Cat Tavern у Лос-Анджелесі. Зараз книга продається за $19,33 на честь першого відомого квір-бару в США, Café Lafitte в Новому Орлеані, що працює з 1933 року.

Ці зусилля також знаменують собою останні доповнення Miller Lite до програми Open & Proud, яка підтримує ЛГБТК+-спільноту через багаторічне партнерство з Федерацією рівності (Equality Federation), яка отримає всі доходи від продажів книги «Beers & Queer History».

«Як історик, вивчення історичних квір-просторів є моїм улюбленим заняттям», — сказав Червіні у заяві. «У ці важкі часи для мене була честь збирати кошти для Федерації рівності, працюючи з Miller Lite».

Популярний пивний бренд також пообіцяв пожертвувати ще $200 000 Федерації рівності цього року на підтримку своєї мережі державних організацій, зосереджених на адвокації квір-спільноти.

Кавер: кадр з кампанії Ugg «Feel Heard»

Розкажіть друзям про новину