24 Лис 2023, 14:19

Від Майдану до Перемоги: Еспресо відзначає своє 10-річчя

24 листопада телеканал Еспресо відзначає 10-ліття. Сьогодні медійний бренд Еспресо об’єднує телеканал, сайт espreso.tv, сторінки в соцмережах та інноваційний мобільний застосунок.

Перший ефір телеканалу відбувся 24 листопада 2013: це було пряме включення з мітингу опозиції в Києві. Стріми з Майдану Незалежності, які вів Еспресо протягом всього перебігу Революції Гідності, дивилися не лише в Україні, а і по всьому світу.

Засновник телеканалу Микола Княжицький розповідає, що у 2013-му Еспресо засновувався як канал європейської єдності.

Ми планували вийти в ефір у день підписання Угоди про асоціацію. Напередодні сталося так, що Янукович під впливом Путіна і росії відмовився підписувати цю Угоду. І Еспресо насправді став каналом Майдану, його транслювали CNN, BBC і більшість міжнародних ЗМІ
Микола Княжицький
засновник телеканалу

У 2023-му телеканал Еспресо очолює топ інформаційного мовлення за показниками теледивлення.

Сайт espreso.tv включений до «Білого списку» медіа, яким можна довіряти від Інституту масової інформації та входить у топ-12 інформаційних ресурсів за відвідуваністю.

YouTube-канал нараховує вже майже 2 млн підписників. 

Ми разом з командою пройшли Революцію Гідності та зустріли російську агресію. На жаль, нам доводиться боротися не лише із зовнішніми загрозами, але і з несправедливістю всередині країни. У квітні 2022 нас незаконно відключили від Т2. Втім це нас не зламало. Це дало нам поштовх розвиватися далі та досягати успіхів.
Анастасія Равва
генеральна продюсерка Еспресо

10 років роботи бренду Еспресо в цифрах — це:

  • 87 648 годин в телефірі.
  • Більше 220 тис новин, оприлюднених в телеефірі.
  • Трансляція телеканалу в більше ніж 30 країнах світу: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Грузія, Ірландія, Італія, Естонія, Латвія, Литва, Канада, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Польща, Словаччина, Словенія, США, Угорщина, Чехія, Чорногорія, Швейцарія. 
  • 2,23 млрд переглядів порталу espreso.tv.
  • 575 тис оприлюднених на сайті новин.
  • Понад 3 млрд переглядів та понад 205 млн годин ефіру телеканалу в YouTube.
  • Понад 6 млн коментарів на YouTube-каналі Еспресо.

Волонтерські збори на потреби армії, про які оголошувалось на всіх платформах Еспресо від початку повномасштабного вторгнення сягнули більше 17 млн грн.

У нашій команді працюють люди, які задають планку у професії: авторитетні та професійні автори, редактори, ведучі. Багато наших співробітників стали на захист України в лавах Збройних сил. Ми пишаємось їхньою мужністю та чекаємо на їх повернення.
Катерина Єрмолович
директорка телеканалу Еспресо

Розкажіть друзям про новину

Нове відео