24 листопада телеканал Еспресо відзначає 10-ліття. Сьогодні медійний бренд Еспресо об’єднує телеканал, сайт espreso.tv, сторінки в соцмережах та інноваційний мобільний застосунок.
Перший ефір телеканалу відбувся 24 листопада 2013: це було пряме включення з мітингу опозиції в Києві. Стріми з Майдану Незалежності, які вів Еспресо протягом всього перебігу Революції Гідності, дивилися не лише в Україні, а і по всьому світу.
Засновник телеканалу Микола Княжицький розповідає, що у 2013-му Еспресо засновувався як канал європейської єдності.
У 2023-му телеканал Еспресо очолює топ інформаційного мовлення за показниками теледивлення.
Сайт espreso.tv включений до «Білого списку» медіа, яким можна довіряти від Інституту масової інформації та входить у топ-12 інформаційних ресурсів за відвідуваністю.
YouTube-канал нараховує вже майже 2 млн підписників.
10 років роботи бренду Еспресо в цифрах — це:
- 87 648 годин в телефірі.
- Більше 220 тис новин, оприлюднених в телеефірі.
- Трансляція телеканалу в більше ніж 30 країнах світу: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Грузія, Ірландія, Італія, Естонія, Латвія, Литва, Канада, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Польща, Словаччина, Словенія, США, Угорщина, Чехія, Чорногорія, Швейцарія.
- 2,23 млрд переглядів порталу espreso.tv.
- 575 тис оприлюднених на сайті новин.
- Понад 3 млрд переглядів та понад 205 млн годин ефіру телеканалу в YouTube.
- Понад 6 млн коментарів на YouTube-каналі Еспресо.
Волонтерські збори на потреби армії, про які оголошувалось на всіх платформах Еспресо від початку повномасштабного вторгнення сягнули більше 17 млн грн.