Victoria’s Secret намагається загладити вину за своє непросте минуле, працюючи над тим, щоб кожне тіло відчувало себе сексуальним. Після випуску бюстгальтера, що підкреслює природні форми, бренд звертається до людей з інвалідністю, щоб надати їм впевненості в собі.
Бренд розробив свою першу лінію інклюзивної білизни для жінок з фізичними або сенсорними потребами, вперше представивши їх на модному показі Runway of Dreams на Тижні моди в Нью-Йорку.
Однією з головних новинок цієї колекції є бюстгальтер, який замінює застібку на гачок і вушко, особливість, яка іноді зводить з розуму навіть здорових людей, на магнітний отвір спереду. Сильні магніти дозволяють одягати бюстгальтер в один клік. Бюстгальтер також має регульовані бретелі спереду для надійної фіксації.
Адаптивна лінія є результатом навчання від Gamut Talent Management — консалтингової фірми, яка навчила такі бренди, як Adidas і Tommy Hilfiger, як створити більше представництва для людей з інвалідністю.
Брі Скалессе, модель з Нью-Йорка, яка пересувається в інвалідному візку, розповіла, що їй подобається новий бюстгальтер, який дозволяє їй відчувати себе комфортно і сексуально. Оскільки він виглядає так само, як і інша нижня білизна, що продається у Victoria’s Secret, модель каже, що вона носитиме його як нижню білизну.
Адаптована серія, що з’явиться в лініях Body by Victoria та PINK, включатиме вироби для людей з фізичними та сенсорними порушеннями, зокрема, з артритом, аутизмом та церебральним паралічем. Кожен виріб отримав сертифікат Gamut Seal of Approval, що підтверджує його зручність для користувачів за оцінкою експертів з питань інвалідності.
Перша адаптивна інтимна білизна Victoria’s Secret з’явиться у близько 40 магазинах бренду у жовтні, а також на сайті бренду.