06 Чер 2024, 14:16

Versace оживив свою нову колекцію кросівок у Snapchat

Модний бренд Versace співпрацював із застосунком Snapchat, щоб оживити свою останню інноваційну розробку — колекцію кросівок Versace Mercury.

Користувачі можуть відчути Versace Mercury та поглянути на їх футуристичний дизайн за допомогою безлічі вражень, які переплітають диджитал та фізичний світ.

Для повного занурення Snapchat створив AR-об’єктив Versace Mercury Lens, використовуючи можливості фронтальної та задньої камер. Найсучасніша технологія доповненої реальності Snapchat запрошує любителів кросівок приміряти взуття і відкрити його для себе у 3D.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Користувачі Snapchat можуть розблокувати кросівки Versace Mercury для своїх Bitmoji разом з 12 ексклюзивними та знаковими моделями бренду. Доступ до кросівок можна отримати, викупивши 350 токенів, а вся колекція коштуватиме від 100 до 1 100 токенів, які можна придбати у магазині токенів у Snapchat. Пізніше цього місяця до колекції Bitmoji будуть додані нові стилі Versace.

«Це партнерство з таким знаковим брендом демонструє нашу здатність поєднувати історичну спадщину з інноваціями, охоплюючи при цьому важливу аудиторію з понад 800 мільйонів користувачів Snapchat по всьому світу. Наші творчі інструменти та платформи, від доповненої реальності до Bitmoji, відкривають раніше немислимі творчі можливості, сприяючи тому, щоб зробити індустрію розкоші ще більш персональною, доступною та бажаною», — сказав Джеффрі Перес, глобальний керівник відділу розкоші в Snap Inc.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео