Спортивний бренд Vans відзначив останні стилі колекції Vans MTE, об’єднавшись із творчим незалежним агентством GUT Los Angeles і відправивши гігантську пару Vans-автомобілів, 3-метрову копію Sk8-Hi MTE-3, на дороги Нью-Йорка, щоб проілюструвати переваги взуття проти холоду.
Vans також запросили популярних нью-йоркських інфлуенсерів приєднатися до поїздки та по дорозі запросити місцевих жителів випробувати модель Vans MTE, подарувавши їм пару новенького зимового взуття.
«Іноді найпростіші ідеї виявляються найдієвішими. Коли у вас є такий креативний бренд, як Vans, що може бути краще продемонструвати останні моделі MTE, ніж буквально взяти пару на прогулянку вулицями Нью-Йорка», — сказав Бруно Аканфора, виконавчий креативний директор GUT Los Angeles.
Автомобілі Vans продемонстрували збільшену версію стилю MTE як усередині, так і зовні. Транспортні засоби виїхали на вулиці та запросили перехожих на місцевих зупинках оглянути інтер’єр, обладнаний так, щоб показати, наскільки MTE забезпечують затишок та комфорт власнику навіть під час холодної дощової погоди. У справжньому стилі Vans кожен фургон Vans MTE був прикрашений фірмовим дизайном для миттєвої впізнаваності.
«Це щось нове для бренду, – сказав креативний директор Vans Americas Бруно Лугліо. — Vans має довгу історію проведення унікальних заходів, але цього разу ми вирішили зробити щось інше, бо продукт відрізняється від інших. Наша мета – проілюструвати переваги MTE у ширшому розумінні, без каламбуру – це демонстрація продукту та тест-драйв продукту».
Створені користувачами кадри, на яких автомобілі Vans проїжджають містом, вже розлетілися соціальними мережами, а відеоролики, розміщені в популярних акаунтах Instagram, набрали понад 1,4 мільйона переглядів і понад 88 тисяч лайків за вихідні. Бренд також публікуватиме контент, знятий під час активації, на своїх соціальних каналах, даючи шанувальникам за межами Нью-Йорка можливість відчути смак несподіваної магії.