Бренд плавленого сиру Velveeta від Kraft Heinz вигадує гучний новий продукт або колабу, здається, кожні пару місяців, і ось остання новинка — WheelVeeta, фірмова версія макаронів у формі сирного колеса, яка переживає особливий момент у фуд-культурі (про що свідчать тисячі відеороликів #cheesewheelpasta на TikTok).
Паста «Сирне колесо», більш відома як pasta alla ruota, — це свіжоприготовані макарони всередині сиру пармезан у вигляді колеса. Версію з сиром Velveeta буде надзвичайно складно скуштувати. З 8 по 15 серпня її можна буде замовити тільки для обслуговування столиків у двох локаціях Bounce Sporting Club — у Монтоку, штат Нью-Йорк, та Делрей-Біч, штат Флорида.
«Насолоджуватися вершковим, теплим сиром та макаронами Velveeta — це надзвичайне задоволення, яке просто вражає, — говорить Стефані Венс, бренд-менеджерка компанії Velveeta. — Ми створили WheelVeeta, щоб проілюструвати велику, сміливу енергію нашого бренду. Від його великого розміру до надзвичайного обслуговування за столом, він спрямований на те, щоб влучити в яблучко задоволення. У партнерстві з Bounce Sporting Club, брендом, який має схоже бачення розваг, ми можемо подвоїти енергію великого сиру і донести цю надзвичайну страву до шанувальників».
Цей трюк є частиною бренд-платформи Velveeta «La Dolce Velveeta». Попередніми продуктами кампанії були фарба для волосся, лак для нігтів, сирні мартіні, каф для губ і сирні трюфелі.