Kraft Heinz Company випустив лак для нігтів з ароматом сиру
08 Чер 2022, 11:27

Kraft Heinz Company випустив лак для нігтів з ароматом сиру

Шанувальники плавленого сиру Velveeta, бренду, що входить до Kraft Heinz Company, тепер можуть фарбувати нігті лаком, який виглядає і пахне як їх улюблена закуска.

Kraft Heinz Company випустив лімітовану серію лаків для нігтів з ароматом сиру під назвою «Pinkies Out Collection» у партнерстві з лондонським бьюті-брендом Nails.INC. Окрім червоного та жовтого лаків для нігтів під назвами «Finger Food» і «La Dolce Velveeta» за $15, представлені наклейки для нігтів «That’s La Dolce Velveeta» за $5, які імітують зовнішній вигляд плавленого сиру.

Velveeta відома своєю насиченою кремовою текстурою та сирним, плавленим смаком, то що може бути кращим способом втілити це в життя для наших шанувальників, ніж за допомогою чогось настільки ж насиченого і вершкового — лаку для нігтів?
Келсі Райс
старший менеджер з комунікацій бренду Kraft Heinz

Незважаючи на те, що минулого року бренд випустив фейкові засоби по догляду за шкірою, лінія лаків для нігтів не є приколом. Колекція Pinkies Out продовжує кампанію «La Dolce Velveeta», метою якої є оновлення 100-річного бренду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину