Шанувальники плавленого сиру Velveeta, бренду, що входить до Kraft Heinz Company, тепер можуть фарбувати нігті лаком, який виглядає і пахне як їх улюблена закуска.
Kraft Heinz Company випустив лімітовану серію лаків для нігтів з ароматом сиру під назвою «Pinkies Out Collection» у партнерстві з лондонським бьюті-брендом Nails.INC. Окрім червоного та жовтого лаків для нігтів під назвами «Finger Food» і «La Dolce Velveeta» за $15, представлені наклейки для нігтів «That’s La Dolce Velveeta» за $5, які імітують зовнішній вигляд плавленого сиру.
Незважаючи на те, що минулого року бренд випустив фейкові засоби по догляду за шкірою, лінія лаків для нігтів не є приколом. Колекція Pinkies Out продовжує кампанію «La Dolce Velveeta», метою якої є оновлення 100-річного бренду.