KA Group запрошує тих, хто відповідає за розвиток клієнтського досвіду, сервісу, маркетингу або розвиває бренд, на Всеукраїнську премію з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence.
5-6 червня відбудеться онлайн-конференція, що складається з практичних кейсів про клієнтський сервіс. 2 дні, 13 номінацій, 60+ суто практичних кейсів від компаній, які вже впровадили сучасні CX-рішення. Стратегії, шляхи впровадження, факапи та вивчені уроки, показники результатів. Серед компаній-номінантів — WOG, Comfy, UKRSIBBANK, Нова пошта, МХП, Ощадбанк, Dnipro-М, OLX, Pizza Day, BAO Group, Uklon та десятки інших.
20 червня пройде Церемонія нагородження переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду (UCXE’2025). Нагородження найкращих кейсів року в ключових категоріях: клієнтський досвід онлайн і офлайн, кращий сервіс у контакт-центрах, кращі кейси з сервіс-дизайну, інклюзивності, персоналізованого досвіду, клієнтський досвід у B2B, Employee Experience тощо.

Це події, які варто відвідати, якщо ви:
- шукаєте рішення, як покращити клієнтський сервіс онлайн і офлайн;
- бажаєте зрозуміти поведінку своїх клієнтів і стати Lovemark для них;
- впроваджуєте цифрові інструменти та AI для розвитку клієнтської бази;
- працюєте над сервіс-дизайном і зростанням через клієнтський сервіс;
- хочете зробити контакт-центр компанії точкою довіри і прибутку;
- розумієте, що досвід ваших працівників = сильніший клієнтський сервіс.
Що ви отримаєте:
- доступ до актуального досвіду та трендів;
- ідеї, як масштабувати те, що вже працює;
- повернетеся з рішеннями, які можна впроваджувати відразу;
- нетворкінг з професіоналами індустрії клієнтського досвіду;
- надихаючий імпульс для трансформацій у вашій команді.
Як це було минулого року — дивіться у ролику.
Всеукраїнська Премія з клієнтського досвіду’2025 організована KA Group за підтримки генеральних партнерів — Нової пошти, Ощадбанку, 4Service.
Звертайтеся до персонального менеджера для замовлення квитків або корпоративних спеціальних пропозицій: +38 (063) 311-58-41, [email protected].
Не пропустіть шанс інвестувати у клієнтський досвід компанії і зростання команди, яка потребує нових знань і натхнення сильними прикладами!