Креативна лабораторія Gusev Art Lab створила рекламну кампанію в рамках комунікаційного проєкту «Ваша гривня — наша зброя». Благодійний фонд «Повернись живим» анонсував цей масштабний проєкт ще у липні цього року. Його концепція і стратегія були також розроблені командою Gusev Art Lab.
Інсайт та ідея
Благодійний фонд «Повернись живим» є одним з найбільших фондів з допомоги українській армії. Тільки за 97 днів, з 1 лютого по 9 травня 2023 року, фонд витратив на допомогу Силам оборони України понад два мільярди гривень. Ці гроші було направлено на закупівлю зброї, оптики, техніки, засобів зв’язку, квадрокоптерів та пікапів.
Звісно, що ця допомога стає можливою лише завдяки регулярним донатам від кожного українця, кожної українки та бізнесу. І неважливо, великий це донат, чи малий. Найголовніше — донати мають не зупинятися, бо підтримка Сил оборони потрібна постійно.
Для цього було створено комунікаційну платформу «Ваша гривня — наша зброя», у рамках якої крманда сфокусувалась на повідомленні: «Ваші регулярні пожертви війську пришвидшують нашу спільну перемогу». Команда Gusev Art Lab підсвітила питання регулярних донатів, які є абсолютним фундаментом допомоги військовим у часи війни.
«Головна задача цієї комунікації — це усвідомлення суспільством важливості регулярних донатів, щоб фонд «Повернись живим» мав можливість ефективно закривати екстрені потреби Сил Оборони. Ми розробили просте та емоційне повідомлення: «Ваша гривня — наша зброя». Воно прямо говорить про важливість будь-якого донату, а також про те, що тільки разом ми зможемо перемогти і від кожного з нас залежить майбутнє України. Водночас це повідомлення може трансформуватися під різні потреби — наші рації, пікапи, дрони, тощо. Таким чином дана комунікація здатна працювати довгостроково під різні потреби фонду», — коментує Артем Гусєв, креативний директор Gusev Art Lab.
Реалізація
Для комунікації цього проєкту команда «Повернись живим» реалізувала лендинг, у якому є можливість «Підписки на перемогу» у пару кліків. Ця функція дозволяє користувачам обрати або разову, або щомісячну підписку на певну суму, спрямовану на отримання регулярних внесків. Лендинг також комунікує головні меседжі кампанії і містить у собі звіт за вищезгаданий період діяльності фонду.
Додатково, задля розширення охоплення і підсилення контакту з людьми, команда Gusev Art Lab разом з фондом «Повернись живим» розробили наступну хвилю комунікації про зброю для зовнішньої реклами в рамках цієї кампанії.
«Понад два мільярди гривень вклали українці через Фонд у Сили оборони лише протягом перших місяців 2023 року, у вирішальний момент підготовки до літньої наступальної кампанії. Ми хотіли показати цей колосальний результат єдності суспільства у підтримці армії і важливість саме регулярних донатів, які роблять таку масштабну допомогу війську можливою. Кожна гривня має значення. Важливо доносити цей меседж суспільству. Зовнішня реклама — хороший для цього інструмент. Ми втішені, що колаборація з Gusev Art Lab вдалася і дякуємо креативникам за допомогу», — говорить керівниця відділу комунікацій та маркетингу «Повернись живим» Ольга Омельянчук.