08 Гру 2022, 11:57

В Україні створили креативну агенцію, команда якої працює у ванних кімнатах

Американська рекламна агенція Curiosity спільно з українською PR Army та благодійним фондом MacPaw Foundation запустили ініціативу Bathtub Creative, щоб привернути увагу світової креативної індустрії до подій в Україні та зібрати донати на підтримку українців. Усі кошти, отримані від кампанії, будуть спрямовані в MacPaw Foundation для допомоги українцям на деокупованих територіях.

Bathtub Creative — нова креативна агенція, команда якої щодня працює у ванних кімнатах. Агенція має сторінки у LinkedIn та Instagram, де активно пропонує свої послуги і шукає спеціалістів у команду. Проте варто відвідати сайт, щоб зрозуміти: агенція є вигаданою.

Справжня мета Bathtub Creative — розповісти про умови, в яких змушені працювати спеціалісти в Україні, висловити солідарність, а також зібрати кошти на засоби гігієни для українців на звільнених територіях. Для цього Curiosity ініціювали виготовлення лімітованої серії натурального мила у жовто-блакитних кольорах. 100% отриманих від продажів коштів і донатів передадуть у MacPaw Foundation.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

На сайті представили частину команди Bathtub Creative. Це — українці, які через регулярні обстріли українських міст змушені ховатися і працювати в тих частинах житла, де немає вікон, і найчастіше це — саме ванні кімнати. На сайті опубліковані персональні історії українців про роботу у воєнних реаліях. Через повномасштабну війну спеціалісти в Україні продовжують запускати проєкти під постійною загрозою російських бомбардувань, з регулярними відключеннями світла та відсутністю зв’язку.

Серед засновників Bathtub Creative й ініціаторів проєкту — Юлія Петрик, Head of PR компанії MacPaw та співзасновниця PR Army, некомерційної організації, яка об’єднує понад 400 українських PR-лідерів і допомагає висвітлювати правду про війну росії проти України.

Як виникла ідея Bathtub Creative?

У червні на щорічному фестивалі «Канські леви» Юлія познайомилася з Ешлі Волтерс, партнеркою й Chief Development Officer у незалежній рекламній агенції Curiosity з Цинциннаті, США. Юлія розповіла Ешлі про воєнні реалії життя в Україні, наслідки війни, і про те, як спеціалісти в Україні змушені докладати зусиль просто щоб організувати звичайний робочий день.

Ешлі вразила історія, і вона поділилася нею з командою. За кілька місяців Curiosity запропонували ідею з вигаданою агенцією Bathtub Сreative. Разом з командами PR Army та MacPaw затвердили механіку та почали збирати історії українських креативників, піарників, маркетологів, айтівців та спеціалістів інших сфер, які залишаються та працюють в Україні.

«Цьогоріч зі сцени в Каннах українські креативники закликали колег з усього світу підтримати Україну. Пам’ятаю, тоді казали, що це буде найприємніший клієнт в історії, бо у нас «не буде претензій щодо вибору каналів комунікацій та запропонованих тем». Головне — не дати світу забути про жахливу війну в Україні, яку розв’язала росія.

Я рада, що знайомство з американською агенцією Curiosity не залишилося пустою розмовою в стінах фестивалю та отримало продовження та справжню реалізацію. Американські колеги і до Канн знали про війну, але були шоковані реаліями, моїми фотографіями й тим, в яких умовах працюють українські колеги (з ванних, коридорів, бомбосховищ тощо). Креатив став інструментом привернення уваги міжнародної спільноти до України, що конвертується в донати на підтримку людей на звільнених територіях через MacPaw Foundation. Ми дуже вдячні всім учасникам кампанії за небайдужість та підтримку», — розповідає Юлія Петрик, Head of PR MacPaw та співзасновниця PR Army.

Над проєктом працювали два місяці. Команда Curiosity створила сайт, сторінки Bathtub Creative у соцмережах і реалізувала механіку. Кампанію вирішили запустити напередодні новорічних свят, щоб підкреслити контраст між двома реальностями: тією, де готуються до Різдва, прикрашають міста й оселі та купують подарунки, і українською, де людям доводиться щодня боротися з наслідками жорстокої війни, яку розв’язала росія. За допомогу Україні всі небайдужі люди отримають подяку від українців — відео #DiakuYOU🇺🇦.

Крім того, на знак солідарності з українцями, 20 грудня Curiosity проведуть #WorkFromTubDay. У цей день вони запрошують креативників і колег з усього світу працювати з ванних кімнат і публікувати фото й відео цього досвіду в Instagram з гештегом #WorkFromTubDay. За кожну публікацію із гештегом Curiosity зробить донат у MacPaw Foundation.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео