В Україні створили консультаційну платформу для топів та бізнесменів
21 Чер 2023, 15:12

В Україні створили консультаційну платформу для топів та бізнесменів

21 червня 2023 року в Україні запустилася нова онлайн-платформа з консультаціями від лідерів бізнес-індустрії Ya Ne Znayu. Її мета — допомогти власникам бізнесів та топ-менеджерам адаптуватися під нові реалії, масштабувати бізнес та знайти відповіді на питання разом з тими, хто вже пройшов цей шлях.

Платформа Ya Ne Znayu пропонує консультації з власниками та директорами успішних українських бізнесів: Мері Фуртас (CULTNAKED), Анна Гусєва (SCULPTOR), Саша Катаєва (СЕО OnlyGood, G.Bar, ELENAREVA, BEVZA), Олена Пустовой (Chief Marketing Officer Van Cleef & Arpels, Bulgari, Tiffany & Co., Montblanc), Ольга Бончева (Oversized Studio) та іншими експертами.

Ya Ne Znayu створили дві піарниці, комунікаційниці та підприємиці Аліна Врублевська та Олеся Боровська.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ринок змінюється і бізнесу важливо адаптуватися під нові реалії. Але реалії це те, про що не пишуть тьюторіали. Так з’явилася ідея Ya Ne Znayu. Ми об’єднали зусилля з топовими менеджерами та власниками бізнесів, які готові допомагати іншим бізнесам зростати та ставати сильнішими тут і зараз шляхом консультацій та розбіру конкретних кейсів.
Аліна Врублевська
співвласниця платформи, PR-консультантка

На платформі також можна забронювати консультацію з 9 напрямків, які покривають основні потреби кожного бізнесу, а також замовити комунікаційну стратегію.

  • PR, Strategy: Аналіз PR стратегії бренду. Створення креативних проектів. Influencer-маркетинг і медіа. Колаборації — Аліна Врублевська, PR-консультантка та комунікаційниця. Співзасновниця консультаційної платформи Ya Ne Znayu, співзасновниця агенції Personal Brand Bureau. 9 років у Marketing & PR.
  • Fashion Brand Management: Створення та запуск fashion-бренду на український та міжнародні ринки. Аналіз бренду та його стратегії. Пошук точок диференціації від конкурентів. Співпраці з селебріті. Організація зйомок — Мері Фуртас, засновниця та креативна директорка всесвітньо відомого бренду одягу CULTNAKED.
  • Service business management: Побудова стратегії продукту і запуск його на ринок. Диференціація від конкурентів. Створення унікального клієнтського сервісу. Правильне бюджетування vs Економія — Анна Гусєва, засновниця SCULPTOR — першої в Україні мережі майстерень масажів та доглядів за обличчям.
  • Business development: Аналіз бізнесу. Визначення його короткострокових та довгострокових цілей. Розробка тактичного плану їх досягнення. Визначення правильних ролей та сфер відповідальності членів команди — Саша Катаєва, СЕО ювелірного бренду OnlyGood (Київ, Україна), Commercial Development Director у Bridge Showroom (New York, USA).
  • Luxury brands marketing: Пошук правильних маркетингових інструментів. Виведення бізнесу в преміум-сегмент. Ефективне просування нішевих продуктів. Будування меседжів для свого клієнта. Ціноутворення та його комунікація — Олена Пустовой,  Chief Marketing Officer ювелірних брендів Van Cleef & Arpels, Bulgari, Tiffany & Co., Montblanc.
  • Targeting: Налаштування ефективної реклами для брендів. Аналіз минулих рекламних кампаній — Антон Тарасюк, Таргетолог, SMM-спеціаліст. Ex-Digital Marketing Specialist у Zhilyova та Медіашкола 1+1.
  • Business and Sustainability: Створення sustainable-бренду, цифрових та фізичних колекцій одягу. Розвиток стійкого бізнесу та впровадження екологічних рішень у виробництво. Створення інклюзивних колекцій. Арт-дірекшн зйомок і показів — Ольга Бончева, засновниця та дизайнерка стійкого upcycle бренду Oversized Studio.
  • Personal brand: Аналіз особистого бренду. Розпаковка особистості. Формування системи каналів комунікації. Кроки розвитку особистого бренду на 6 місяців — Аліна Врублевська та Анна Верещак, співзасновниці агенції розвитку особистих брендів Personal Brand Bureau.
  • Content Creation: Аналіз візуалу бренду, його слабких та сильних сторін. Визначення основної стилістики та напрямку руху. Пошук рішень для створення візуалу власноруч — Анна Озерчук, зіркова фотографка та контент-мейкерка для Intertop, Zhilyova, Sculptor, Rozetka, Only Good, Hyatt Regency.

Розкажіть друзям про новину