В Україні створили консультаційну платформу для топів та бізнесменів
21 Чер 2023, 15:12

В Україні створили консультаційну платформу для топів та бізнесменів

21 червня 2023 року в Україні запустилася нова онлайн-платформа з консультаціями від лідерів бізнес-індустрії Ya Ne Znayu. Її мета — допомогти власникам бізнесів та топ-менеджерам адаптуватися під нові реалії, масштабувати бізнес та знайти відповіді на питання разом з тими, хто вже пройшов цей шлях.

Платформа Ya Ne Znayu пропонує консультації з власниками та директорами успішних українських бізнесів: Мері Фуртас (CULTNAKED), Анна Гусєва (SCULPTOR), Саша Катаєва (СЕО OnlyGood, G.Bar, ELENAREVA, BEVZA), Олена Пустовой (Chief Marketing Officer Van Cleef & Arpels, Bulgari, Tiffany & Co., Montblanc), Ольга Бончева (Oversized Studio) та іншими експертами.

Ya Ne Znayu створили дві піарниці, комунікаційниці та підприємиці Аліна Врублевська та Олеся Боровська.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ринок змінюється і бізнесу важливо адаптуватися під нові реалії. Але реалії це те, про що не пишуть тьюторіали. Так з’явилася ідея Ya Ne Znayu. Ми об’єднали зусилля з топовими менеджерами та власниками бізнесів, які готові допомагати іншим бізнесам зростати та ставати сильнішими тут і зараз шляхом консультацій та розбіру конкретних кейсів.
Аліна Врублевська
співвласниця платформи, PR-консультантка

На платформі також можна забронювати консультацію з 9 напрямків, які покривають основні потреби кожного бізнесу, а також замовити комунікаційну стратегію.

  • PR, Strategy: Аналіз PR стратегії бренду. Створення креативних проектів. Influencer-маркетинг і медіа. Колаборації — Аліна Врублевська, PR-консультантка та комунікаційниця. Співзасновниця консультаційної платформи Ya Ne Znayu, співзасновниця агенції Personal Brand Bureau. 9 років у Marketing & PR.
  • Fashion Brand Management: Створення та запуск fashion-бренду на український та міжнародні ринки. Аналіз бренду та його стратегії. Пошук точок диференціації від конкурентів. Співпраці з селебріті. Організація зйомок — Мері Фуртас, засновниця та креативна директорка всесвітньо відомого бренду одягу CULTNAKED.
  • Service business management: Побудова стратегії продукту і запуск його на ринок. Диференціація від конкурентів. Створення унікального клієнтського сервісу. Правильне бюджетування vs Економія — Анна Гусєва, засновниця SCULPTOR — першої в Україні мережі майстерень масажів та доглядів за обличчям.
  • Business development: Аналіз бізнесу. Визначення його короткострокових та довгострокових цілей. Розробка тактичного плану їх досягнення. Визначення правильних ролей та сфер відповідальності членів команди — Саша Катаєва, СЕО ювелірного бренду OnlyGood (Київ, Україна), Commercial Development Director у Bridge Showroom (New York, USA).
  • Luxury brands marketing: Пошук правильних маркетингових інструментів. Виведення бізнесу в преміум-сегмент. Ефективне просування нішевих продуктів. Будування меседжів для свого клієнта. Ціноутворення та його комунікація — Олена Пустовой,  Chief Marketing Officer ювелірних брендів Van Cleef & Arpels, Bulgari, Tiffany & Co., Montblanc.
  • Targeting: Налаштування ефективної реклами для брендів. Аналіз минулих рекламних кампаній — Антон Тарасюк, Таргетолог, SMM-спеціаліст. Ex-Digital Marketing Specialist у Zhilyova та Медіашкола 1+1.
  • Business and Sustainability: Створення sustainable-бренду, цифрових та фізичних колекцій одягу. Розвиток стійкого бізнесу та впровадження екологічних рішень у виробництво. Створення інклюзивних колекцій. Арт-дірекшн зйомок і показів — Ольга Бончева, засновниця та дизайнерка стійкого upcycle бренду Oversized Studio.
  • Personal brand: Аналіз особистого бренду. Розпаковка особистості. Формування системи каналів комунікації. Кроки розвитку особистого бренду на 6 місяців — Аліна Врублевська та Анна Верещак, співзасновниці агенції розвитку особистих брендів Personal Brand Bureau.
  • Content Creation: Аналіз візуалу бренду, його слабких та сильних сторін. Визначення основної стилістики та напрямку руху. Пошук рішень для створення візуалу власноруч — Анна Озерчук, зіркова фотографка та контент-мейкерка для Intertop, Zhilyova, Sculptor, Rozetka, Only Good, Hyatt Regency.

Розкажіть друзям про новину