«Усі українці – творчі»: TVORCHI стали героями кампанії мобільного оператора
03 Сер 2023, 10:14

«Усі українці – творчі»: TVORCHI стали героями кампанії мобільного оператора

Vodafone розпочав рекламну кампанію «Усі українці – творчі». Сюжет кампанії відображає повсякдення українців в умовах боротьби за свободу і збереження власної ідентичності, коли кожен робить можливе і часто неможливе для того, щоб перемогти.

Герої рекламної кампанії знаходять вихід із будь-якої складної та непередбачуваної ситуації, творчо підходять до непростих воєнних буднів. Українці не просто чекають на перемогу, а роблять її власними руками. Це дуже перегукується з філософією Vodafone, яка знайшла відображення у слогані «Разом ми зможемо», коли люди об’єднуються заради спільної дії з вірою в успіх. Саме такими бачить Vodafone своїх клієнтів і партнерів.

До рекламної кампанії приєднався відомий український гурт TVORCHI, у рекламному ролику звучить найпопулярніший музичний трек гурту – «Heart of Steel».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину