02 Лис 2022, 10:50

Urban Outfitters створив одяг з попередженням, яким можна ділитись з друзями

Обмін онлайн-паролями та пін-кодами між друзями став тенденцією, що є доказом довіри. Це символічний жест, який може виявитися абсолютно невірним.

За даними організації The Cybersmile Foundation, яка займається боротьбою з усіма формами кібербулінгу та цифрового зловживання, близько 800 осіб щорічно користуються її послугами допомоги та підтримки для вирішення проблем, пов’язаних з обміном паролями або пін-кодами. Організація розпочала кампанію під назвою «Sharezees», щоб перешкодити цій практиці, яка може призвести до розкриття приватної інформації та випадків шантажу, сексуального вимагання, фінансового шахрайства та інших шкідливих наслідків.

Кампанія створена спільно з агентством Adam&EveDDB, і представляє лімітовану колекцію одягу, створену у співпраці з рітейлером одягу Urban Outfitters. Одягом можна ділитися з друзями, але на ньому є попередження: «Share anything but your password».

Кампанія була запущена у Великій Британії, щоб залучити широку аудиторію та змінити культуру використання обміну паролями на знак дружби.

Моллі Вілкоф, креативний директор Adam&EveDDB, пояснила: «Завдяки керівництву Cybersmile та щедрій підтримці Urban Outfitters ми змогли показати веселий бік вашого життя, не забуваючи при цьому про серйозне. Багато підлітків з’ясовують, хто вони і де проходять здорові кордони — ми всі ділимося інтимними речами, коли стаємо ближчими з людьми, але деякі речі заборонені і навіть трохи дивні. Настав час підвищити обізнаність про вплив, який може мати спільне використання паролів».

Захід буде проводитися з використанням 30-секундного ролика в кінотеатрі, а також підтримки діджитал засобів зовнішньої реклами, які будуть запущені в ефір у січні 2023 року, за участю кращих друзів Ізі Роджерс і амбасадора організації Cybersmile Amazing Arabella, що демострували одяг для кампанії та пояснили, чому спільне використання пароля є помилкою.

Пара також проведе зустріч з фанатами та поговорять з підлітками про послання кампанії. Відео за участю моделей також буде поширене у соціальних мережах, призначене для дітей віком від 13 до 16 років.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео