Uniqlo закликав людей обійматись, щоб отримати теплий одяг
18 Січ 2024, 11:11

Uniqlo закликав людей обійматись, щоб отримати теплий одяг

Січень тільки розпочався, але вже настали холоди. Щоб допомогти людям пережити зиму, японський бренд одягу Uniqlo запустив маркетингову кампанію під назвою «Hug to Unlock», щоб привернути увагу до своєї колекції термоодягу HEATTECH.

HEATTECH — це колекція футболок, штанів, легінсів, аксесуарів та спідньої білизни з інноваційного матеріалу, який вловлює частинки води, що виділяються тілом, і перетворює їх на тепло. Ця термотехнологія була вперше створена 20 років тому і з часом була розділена на 3 лінійки: HEATTECH (легка, тонка і тепла), HEATTECH EXTRA WARM (в 1,5 рази тепліша за стандартну HEATTECH) і HEATTECH ULTRA WARM (в 2,5 рази тепліша за стандартну HEATTECH).

Uniqlo зайняв площу Контрескарп у Парижі, щоб представити оригінальний автомат, який приймає не гроші, а обійми, щоб виграти продукцію HEATTECH.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цей автомат загоряється, коли люди обіймають одне одного, а лічильник піднімається від жовтого (тепло) до червоного (ультра-тепло). За кожні обійми дарують один термоодяг UNIQLO, перетворюючи прості обійми на втішний подарунок.

Розробкою кампанії займалась агенція The Pill (by Creapills).

Розкажіть друзям про новину