Український маркетплейс з продажу авто запустив власний мерч-шоп
25 Жов 2024, 10:43

Український маркетплейс з продажу авто запустив власний мерч-шоп

Український маркетплейс AUTO.RIA запустив онлайн-магазин власної брендової продукції. Прибуток від проданих речей команда відправлятиме на фандрейзинговий проєкт «Авто для ЗСУ».

В онлайн-магазині можна придбати речі на автомобільну тематику із брендуванням AUTO.RIA. Наразі доступно десять позицій, серед яких: худі, кепки, пледи, футболки, термочашки та інше. Ціни стартують від 500 грн.

Ознайомитись із асортиментом, деталями щодо умов замовлення та доставки можна за посиланням.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Близько року тому у TikTok розпочався тренд, де українці-автолюбителі розмірковують про мерч від AUTO.RIA. Час від часу ми проводили розіграші із мерчем, але розуміли, що аудиторії цього мало. Тож нарешті із нагоди Дня автомобіліста ми представили власний онлайн-магазин AUTO.RIA мерч-шоп, де автолюбитель може обрати будь-що із наявного. Але найголовніше те, що кожна покупка — це донат на проєкт «Авто для ЗСУ». Більше покупок — більше закритих зборів», — коментує Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління RIA.com.

Згодом асортимент у мерч-шопі AUTO.RIA буде зростати.

Розкажіть друзям про новину