Ілля Самойленко став обличчям кампанії українського бренду чоловічого одягу
02 Бер 2023, 12:04

Ілля Самойленко став обличчям кампанії українського бренду чоловічого одягу

Обличчям нової кампанії українського бренду Indposhiv Bespoke став Ілля Самойленко 一 захисник України, військовий з полку “Азов” із позивним “Гендальф”.

«Він з дитинства цікавиться історією одягу та любить якісні костюми, а до початку повномасштабного вторгнення Ілля мріяв стати клієнтом Indposhiv Bespoke.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За вісім років війни Ілля змінився. Він пережив полон. Втратив руку і око. Для нього ми створили вдосконалену конструкцію одного з рукавів для зручності та ідеальної посадки. Це і є той самий індивідуальний bespoke підхід, який ми так плекаємо».

«Ще тоді, навесні 22го, я дивилася на нього і його побратимів і навіть не могла сформулювати почуття, які мене переповнювали. Це і гордість, і абсолютне переосмислення слова «герой» і горе від безсилля та нова глибина поняття «мужність». Тоді я не могла уявити, що першого тижня весни 23го ми презентуватимемо одну з найважливіших для бренду Indposhiv Bespoke кампанію з Іллею в головній ролі».

Кампанія називається «Такий один». «Тому що це і про Іллю, і про костюм, і про суть Indposhiv Bespoke», як повідомляє Катерина Возіанова.

Нагадаємо, раніше обличчям кампанії бренду став Масі Наєм, який втілив образ сучасного українського чоловіка.

Розкажіть друзям про новину