22 Чер 2024, 12:00

Український проєкт отримав нагороду на фестивалі креативності «Каннські леви»

Український проєкт «Мед мінних полів» отримав бронзового лева у категорії у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності «Каннські леви».

Робота створена агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel та за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine.

«Мед мінних полів» — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Нагадаємо, раніше цей проєкт був також відзначений на The One Show 2024.

Новина за темою
The One Show 2024: українські переможці та володарі Золотого олівця

Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine цього року також зайняла 1 місце в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств та очолила Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео