Український дистрибʼютор препаратів для естетичної медицини оновив візуальний стиль
08 Лип 2024, 14:42

Український дистрибʼютор препаратів для естетичної медицини оновив візуальний стиль

«ЕМЕТ», постачальник продукції у сфері естетичної і реконструктивної медицини в Україні, оновив корпоративний візуальний стиль.

Рестайлінг зорієнтований на покращення взаємодії з брендом. Тепер сотні українських лікарів та косметологів зможуть ще краще сприймати інформацію про продукти й послуги «EMET», спрямовані на ефективне та безпечне піклування про красу й здоров’я.

У процесі рестайлінгу вдосконалено логотип компанії, розширено колірну палітру, підібрано сучасні шрифти та використано градієнти. Новий логотип став більш сучасним і відображає основні цінності та напрямки діяльності компанії.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Активне використання геометричних фігур як основних компонентів нового візуального стилю чітко ідентифікують продуктові категорії:

  • «коло» символізує косметологію і людське обличчя;
  • «ромб» стилізовано зображає волосяний фолікул та позначає трихологію;
  • «багатокутник» уособлює різноманітність і комплексність рішень.

Оновлений візуальний стиль став чистішим та зрозумілішим, прибрав візуальний шум, забезпечує комфортну взаємодію з брендом і покращує сприйняття пропозицій компанії клієнтами та партнерами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео