Український дистрибʼютор препаратів для естетичної медицини оновив візуальний стиль
08 Лип 2024, 14:42

Український дистрибʼютор препаратів для естетичної медицини оновив візуальний стиль

«ЕМЕТ», постачальник продукції у сфері естетичної і реконструктивної медицини в Україні, оновив корпоративний візуальний стиль.

Рестайлінг зорієнтований на покращення взаємодії з брендом. Тепер сотні українських лікарів та косметологів зможуть ще краще сприймати інформацію про продукти й послуги «EMET», спрямовані на ефективне та безпечне піклування про красу й здоров’я.

У процесі рестайлінгу вдосконалено логотип компанії, розширено колірну палітру, підібрано сучасні шрифти та використано градієнти. Новий логотип став більш сучасним і відображає основні цінності та напрямки діяльності компанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Активне використання геометричних фігур як основних компонентів нового візуального стилю чітко ідентифікують продуктові категорії:

  • «коло» символізує косметологію і людське обличчя;
  • «ромб» стилізовано зображає волосяний фолікул та позначає трихологію;
  • «багатокутник» уособлює різноманітність і комплексність рішень.

Оновлений візуальний стиль став чистішим та зрозумілішим, прибрав візуальний шум, забезпечує комфортну взаємодію з брендом і покращує сприйняття пропозицій компанії клієнтами та партнерами.

Розкажіть друзям про новину