«ЕМЕТ», постачальник продукції у сфері естетичної і реконструктивної медицини в Україні, оновив корпоративний візуальний стиль.
Рестайлінг зорієнтований на покращення взаємодії з брендом. Тепер сотні українських лікарів та косметологів зможуть ще краще сприймати інформацію про продукти й послуги «EMET», спрямовані на ефективне та безпечне піклування про красу й здоров’я.
У процесі рестайлінгу вдосконалено логотип компанії, розширено колірну палітру, підібрано сучасні шрифти та використано градієнти. Новий логотип став більш сучасним і відображає основні цінності та напрямки діяльності компанії.
Активне використання геометричних фігур як основних компонентів нового візуального стилю чітко ідентифікують продуктові категорії:
- «коло» символізує косметологію і людське обличчя;
- «ромб» стилізовано зображає волосяний фолікул та позначає трихологію;
- «багатокутник» уособлює різноманітність і комплексність рішень.
Оновлений візуальний стиль став чистішим та зрозумілішим, прибрав візуальний шум, забезпечує комфортну взаємодію з брендом і покращує сприйняття пропозицій компанії клієнтами та партнерами.