Український бренд з’явився у новому сезоні «Емілі в Парижі»
16 Сер 2024, 13:06

Український бренд з’явився у новому сезоні «Емілі в Парижі»

На платформі Netflix відбулася прем’єра четвертого сезону серіалу «Емілі в Парижі». Три капелюхи від українського бренду Ruslan Baginskiy з’явилися у різних епізодах. Цим бренд поділився у своєму Instagram.

У першій серії Мінді одягнута у рожевий берет Pink Sailor Hat (290$), у другій — у бірюзовий кашкет Satin Baker Boy Cap ($500), а в четвертій серії головна героїня Емілі носить сірий кашкет у клітинку Herringbone Baker Boy Cap ($282). 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Ruslan Baginskiy (@ruslanbaginskiy_hats)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину