Український бренд з’явився у новому сезоні «Емілі в Парижі»
16 Сер 2024, 13:06

Український бренд з’явився у новому сезоні «Емілі в Парижі»

На платформі Netflix відбулася прем’єра четвертого сезону серіалу «Емілі в Парижі». Три капелюхи від українського бренду Ruslan Baginskiy з’явилися у різних епізодах. Цим бренд поділився у своєму Instagram.

У першій серії Мінді одягнута у рожевий берет Pink Sailor Hat (290$), у другій — у бірюзовий кашкет Satin Baker Boy Cap ($500), а в четвертій серії головна героїня Емілі носить сірий кашкет у клітинку Herringbone Baker Boy Cap ($282). 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Ruslan Baginskiy (@ruslanbaginskiy_hats)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину