Український бренд створив ком’юніті, що об’єднує людей, закоханих у взуття
11 Бер 2024, 17:25

Український бренд створив ком’юніті, що об’єднує людей, закоханих у взуття

Український бренд взуття Kachorovska створив спеціальне ком’юніті SHOELOVERS CLUB, що обʼєднує людей, що закохані у взуття так само, як і він.

«Для нас взуття це особлива мова, якою ми говоримо про свої емоції, почуття та висловлюємось один одному». — говорить команда бренду.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Kachorovska (@kachorovska_atelier)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Учасники клубу будуть дізнаватись найцікавіші взуттєві новини, отримають доступ до закритих розпродажів, першими дізнаватимуться про моделі, які бренд планує випускати, технології їх виробництва й те, що надихає його команду. Любителі взуття також можуть отримати корисні поради по стайлінгу та першими бачити знижки на закриті розпродажі.

Ціль бренду — створити легкий і веселий настрій для клієнтів, з яким вони ділитимуться чимось цікавим у групових чатах із друзями. Тому всі новини про те, що вражає самих представників бренду, а також зацікавлює поділитись про це зі спільнотою.

Таким чином, SHOELOVERS CLUB — це:

  • спеціальні знижки та закриті розпродажі;
  • поради зі стайлінгу від дизайнерів бренду та фешн-інфлюенсерів;
  • новини фешн-індустрії та бренду про новітні технології та тренди ринку взуття;
  • офлайн-зустрічі та прямі етери зі стилістами та дизайнерами;
  • особливі артпроєкти, що бренд буде втілювати, або ті художники, творчість яких вони люблять;
  • ТікТок, який клієнти бренду вже вподобали та в якому вже є комʼюніті шулаверів;
  • розповіді про секрети виробництва взуття.

Розкажіть друзям про новину