Український бренд взуття Kachorovska створив спеціальне ком’юніті SHOELOVERS CLUB, що обʼєднує людей, що закохані у взуття так само, як і він.
«Для нас взуття це особлива мова, якою ми говоримо про свої емоції, почуття та висловлюємось один одному». — говорить команда бренду.
Учасники клубу будуть дізнаватись найцікавіші взуттєві новини, отримають доступ до закритих розпродажів, першими дізнаватимуться про моделі, які бренд планує випускати, технології їх виробництва й те, що надихає його команду. Любителі взуття також можуть отримати корисні поради по стайлінгу та першими бачити знижки на закриті розпродажі.
Ціль бренду — створити легкий і веселий настрій для клієнтів, з яким вони ділитимуться чимось цікавим у групових чатах із друзями. Тому всі новини про те, що вражає самих представників бренду, а також зацікавлює поділитись про це зі спільнотою.
Таким чином, SHOELOVERS CLUB — це:
- спеціальні знижки та закриті розпродажі;
- поради зі стайлінгу від дизайнерів бренду та фешн-інфлюенсерів;
- новини фешн-індустрії та бренду про новітні технології та тренди ринку взуття;
- офлайн-зустрічі та прямі етери зі стилістами та дизайнерами;
- особливі артпроєкти, що бренд буде втілювати, або ті художники, творчість яких вони люблять;
- ТікТок, який клієнти бренду вже вподобали та в якому вже є комʼюніті шулаверів;
- розповіді про секрети виробництва взуття.