Бренд одягу та білизни Rikky Hype організовує благодійний розпродаж унікальних речей бренду з минулих колекцій, що мають незначний та непомітний брак, та бестселерів на легендарному блошиному ринку в Києві.
Марка будує власну «точку» на барахолці біля станції метро Почайна у столиці, щоб згадати молоді літа, реалізувати популярні речі та речі з браком заради збору коштів задля забезпечення 56 та 92 бригад, яких бренд підтримує на постійній основі.
Рівно на один день Rikky Hype розмістить спеціально розроблену зону з товарами та активностями прямо посеред вулиці між місцями, закріпленими за реальними постійними продавцями ринку. А запрошення на подію записав електрик бренду Володимир Степанович.
Ідея проєкту народилася під час поїздки на стихійну барахолку і чуток про її можливе закриття. Бренд вважає дуже важливим популяризувати подібні історичні місця, дарувати їм увагу та допомагати віковим продавцям. Барахолка на Почайній дійсно є видатною для столиці та України загалом, а бабусі й дідусі зі своїми скарбами потребують підтримки.
Барахолка від Rikky Hype проходитиме 15 червня з 10:00 до 20:00 за адресою: м. Київ, вул. Вербова, 19 (середина барахолки).