Український бренд одягу створив луки для свого електрика
19 Кві 2024, 13:44

Український бренд одягу створив луки для свого електрика

Бренд одягу Rikky Hype креативно повідомив новину клієнтам у своєму Instagram. Команда одягнула електрика Володимира Степановича у вбрання з нової колекції.

«На фото — наш електрик Володимир Степанович. і він вміє «запалити світло», чи не так?», — написав бренд.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео