Український бренд одягнув пам’ятники Лесі Українки і Тараса Шевченка
20 Гру 2023, 11:56

Український бренд одягнув пам’ятники Лесі Українки і Тараса Шевченка

Український бренд одягу та аксесуарів Shypelyk (Шипелик) одягнув головні пам’ятники свого рідного міста Луцька у свої куртки.

Так, Леся Українка, «інфлюєнсерка їхнього серця», була вбрана у червону куртку, а Тарас Шевченко у пуховий унісекс бомбер. Таким чином бренд повідомив про те, що він відкриває власний магазин поблизу пам’ятника Лесі Українки.

«Це головна жінка Луцька з Театрального майдану. А ми теж з Луцька і тепер сусіди Лесі Українки. Бо що? Правильно. ШИПЕЛИК відкриє власну хатинку*» — повідомив Shypelyk.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео