В січні 2024 року була оголошена ініціатива «Одна за одну», метою якої стало забезпечення військовослужбовиць комфортними комплектами спіднього. На момент запуску ініціативи Міністерство оборони України розпочало надавати спіднє захисницям, проте в недостатній кількості — два екземпляри на два роки.
Український бренд жіночої білизни brabrabra запустив ініціативу, у рамках якої команда бренду розробляла комплекти для військовослужбовиць за підтримки фонду Arm Women Now та Руху Veteranka. З моменту запуску повномасштабної кампанії військовослужбовицям вже передано 445 комплектів комфортної білизни, створених за результатами попередніх тестувань.
Опитування від бренду пройшло вже 113 військовослужбовиць, чого достатньо аби розпочати виготовлення партії білизни під кількість захисниць на передовій.
За результатами тестування, верх комплекту отримав максимальний бал, у той час, як трусики необхідно буде покращити. Для пришвидшення забезпечення білизни військовослужбовиць зручним спіднім команда відкрила збір, до якого можуть долучатись як фізичні особи, так і українські бізнеси. Ціль збору — 5860000грн, з яких 586 грн — собівартість одного комплекту (бра та 2 трусиків) — усього 10 000 комплектів; пакування, тестування трусиків та логістичні витрати покриває команда brabrabra.
Ініціативу підтримали Ольга Руднєва, Олена Кравець, Дарія Квіткова та Надія Матвеєва та українські бренди: leglo, karpatia, arena cs.