26 Гру 2023, 16:32

Український маркетплейс з продажу авто представив новий дизайн та функції у застосунку

Український маркетплейс AUTO.RIA розпочав масштабне оновлення та представив нову версію застосунку. Зміни відбулись у візуалі продукту, ряді функціоналу, а також на стороні розробки. Логотип бренду залишився незмінним. 

Над дизайном та UX-дослідженням працювали команди AUTO.RIA разом із дизайн-бюро Spiilka.

Оновлення вже відбулись у ряді сторінок продукту в застосунку: головна, пошук та пропозиція. Поступово оновлюватись будуть й інші сторінки.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Щодо візуальної частини, помітно змінився дизайн, став більш мінімалістичним, із контрастними кольорами. 

У межах оновлення спрощено та покращено пошук, структуровано лістинг із головною інформацією про авто, значно пришвидшено роботу застосунку і завантаження зображень. Також з’явились нові функції: швидкий пошук та календар виходу автоновинок. Окрім того, команда сфокусувала акцент на перевірках AUTO.RIA, аби реальна інформація про авто завжди лишалась у центрі уваги користувача.

Щодо технічного складової продукту, команда продукту розробила дизайн-систему, яка дозволятиме інтегрувати зміни в продукті без оновлення застосунку. Розробка екранів відтепер відбувається на базі таких технологій: Server-Driven UI, SwiftUI для пристроїв на iOS, Jetpack Compose для пристроїв на Android та Vue.js для оновлення майбутньої вебверсії. Використання технологій сприятиме швидкості роботи застосунку та оптимізуватиме спосіб доставки нового функціоналу для користувача.

«Купівля і продаж авто — це завжди відповідальний та непростий процес. Ми, як продукт, маємо із кожним новим оновленням ставати більш легкими, комфортними та покращувати взаємодію продавців і покупців. Оновлений AUTO.RIA — це про сучасний мінімалістичний дизайн, про більш просте використання, про інтегровані сучасні технології. Перед стартом роботи із новою версією, ми разом зі Spiilka провели ряд інтерв’ю із нашими користувачами, аби дізнатись та застосувати дійсно те, що буде важливо для аудиторії. Новий AUTO.RIA став дійсно омніканальним маркетплейсом, на якому шукати та продавати авто стало ще простіше», — коментує Олександра Яковлєва, Chief Product Designer в RIA.com.

Згодом AUTO.RIA представить оновлення для вебверсії також.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео