Як виявилося, можливості нейромережі можуть захопити не лише сферу журналістики та програмування, але й дизайн та моду.
Нещодавно український бренд жіночої білизни Mememe розробив нову колекцію принтованої білизни з використанням штучного інтелекту та нейромереж для інспірації та створення дизайну.
Саме штучний інтелект та нейромережа згенерували ідеї та дизайн нової колекції бренду.
«Наша команда вже давно залучає можливості ChatGPT у роботі, така практика вже не є новою для американського ринку, де активно представлена продукція бренду.
Та при розробці весняної колекції Mememe було прийнято рішення піти далі – використовуючи ідеї сформовані ChatGPT, було створено дизайн білизни нейромережою Midjorney. У фіналі ми отримали унікальні та захоплюючі принти, які ідеально відображають стиль бренду», – коментує Владислав Гуристримба, власник Mememe.