Український бренд створив білизну за допомогою ШІ
06 Бер 2023, 13:00

Український бренд створив білизну за допомогою ШІ

Як виявилося, можливості нейромережі можуть захопити не лише сферу журналістики та програмування, але й дизайн та моду. 

Нещодавно український бренд жіночої білизни Mememe розробив нову колекцію принтованої білизни з використанням штучного інтелекту та нейромереж для інспірації та створення дизайну.

Саме штучний інтелект та нейромережа згенерували ідеї та дизайн нової колекції бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наша команда вже давно залучає можливості ChatGPT у роботі, така практика вже не є новою для американського ринку, де активно представлена продукція бренду.  

Та при розробці весняної колекції  Mememe було прийнято рішення піти далі – використовуючи ідеї сформовані ChatGPT, було створено дизайн білизни нейромережою Midjorney. У фіналі ми отримали унікальні та захоплюючі принти, які ідеально відображають стиль бренду», – коментує Владислав Гуристримба, власник Mememe.

Розкажіть друзям про новину