Український благодійний проєкт запустив YouTube-канал про фахівців, які наближають перемогу
Благодійний проєкт Keep Going знімає документальні фільми про українців, які протистоять російській навалі в тилу.
Героями нового проєкту стануть підприємці, програмісти, інженери, ремісники та вчені, які спрямували свої професійні знання та навички на потреби армії, відновлення країни та допомогу постраждалим від війни.
Плануючи напад на Україну, ворог вважав, що не матиме опору, що української нації взагалі не існує. Тепер про існування української нації знає весь світ. Насамперед завдяки ЗСУ, ми головні герої сучасності. Але важливо пам’ятати та демонструвати світу, що за українським військом — уся Україна. Мільйони людей, які ніколи не здадуться. Які вірять у перемогу та наближають її ділом. Ідея Keep Going у тім, щоби ці люди бачили, підтримували та надихали один одного.
Євгеній Сафонов
керівник Keep Going
Один із перших випусків на каналі розповідає історію клубу “4х4” – невеличкої команди автомеханіків, які за мирного часу готували позашляховики до змагань на бездоріжжі, а сьогодні лагодять машини для відрядження на фронт.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Благодійний проєкт Keep Going підтримує приватні підприємства, професійні об’єднання та самостійних фахівців, що працюють задля нагальних потреб країни під час війни. Проєкт створено за ініціативи IT-підприємця та видавця Дмитра Сергієва (засновник Depositphotos, Crello, Bird in Flight, WAS). Розповісти про себе та отримати допомогу команди можуть на сайті.