Українські креативники зробили з пива цікавого співрозмовника
09 Сер 2023, 10:44

Українські креативники зробили з пива цікавого співрозмовника

Для бренду, який варить не пиво, а комунікації, потрібен відповідний кампейн. Саме тому для першого проморолика дніпровського пивзаводу MOVA креативники обрали темою не інгредієнти, а саме зміст і філософію бренду. Як з пляшки пива зробити цікавого співрозмовника – розповіли RGB idea group та «Невгамовні».

Над рекламною кампанією працювали відразу дві агенції — дніпровська та київська.

Брендом MOVA від початку створення бренду опікується креативна агенція брендів та івентів RGB idea group, яка і займалася продакшеном ролика. За креативом для рекламної кампанії команда звернулася до  київської креативної  агенції «Невгамовні».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коли клієнт приходить за першою евер комунікацією – це окремий виклик, бо хочеться показати та розказати про все й одразу. Особливо, коли пивний простір виглядає, як телепорт в Норвегію. І вдвічі приємніше, що це Україна. На виробництві головний пивовар Богдан Точка та пивний амбасадор Михайло Брикайло розказували про MOVA так красномовно, що було вирішено саму пляшечку і зробити головним героєм ролика, а хлопців – головними зірочками.

Ми перевірили філософію бренду на собі, коли легко знайшли спільну мову і з клієнтом, і з продакшеном, і з усією командою, яка працювала над проєктом. В ролику ми хотіли передати гумор та легку атмосферу, якою наповнений пивний простір, і добре, що обійшлося без бархатистих баритонів на фоні пшеничного поля.

Олександр Яворський креативний директор “Невгамовні”

Окремим квестом було створити мініатюри, в яких пивній пляшці було так само комфортно, як вдома чи в барчику. За це треба дякувати організаторам зйомок RGB idea group, маестро режисеру Володимиру Веселову та всій команді.

Кампанію опублікують в соцмережах та інших діджитал платформах двома мовами – українською та англійською. MOVA активно експортується, тому не тільки варить, але і розвиває міжнародні комунікації, популяризуючи український продукт – пивоварний, культурний і креативний.

Розкажіть друзям про новину