Українські креативники зробили з пива цікавого співрозмовника
09 Сер 2023, 10:44

Українські креативники зробили з пива цікавого співрозмовника

Для бренду, який варить не пиво, а комунікації, потрібен відповідний кампейн. Саме тому для першого проморолика дніпровського пивзаводу MOVA креативники обрали темою не інгредієнти, а саме зміст і філософію бренду. Як з пляшки пива зробити цікавого співрозмовника – розповіли RGB idea group та «Невгамовні».

Над рекламною кампанією працювали відразу дві агенції — дніпровська та київська.

Брендом MOVA від початку створення бренду опікується креативна агенція брендів та івентів RGB idea group, яка і займалася продакшеном ролика. За креативом для рекламної кампанії команда звернулася до  київської креативної  агенції «Невгамовні».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Коли клієнт приходить за першою евер комунікацією – це окремий виклик, бо хочеться показати та розказати про все й одразу. Особливо, коли пивний простір виглядає, як телепорт в Норвегію. І вдвічі приємніше, що це Україна. На виробництві головний пивовар Богдан Точка та пивний амбасадор Михайло Брикайло розказували про MOVA так красномовно, що було вирішено саму пляшечку і зробити головним героєм ролика, а хлопців – головними зірочками.

Ми перевірили філософію бренду на собі, коли легко знайшли спільну мову і з клієнтом, і з продакшеном, і з усією командою, яка працювала над проєктом. В ролику ми хотіли передати гумор та легку атмосферу, якою наповнений пивний простір, і добре, що обійшлося без бархатистих баритонів на фоні пшеничного поля.

Олександр Яворський креативний директор “Невгамовні”

Окремим квестом було створити мініатюри, в яких пивній пляшці було так само комфортно, як вдома чи в барчику. За це треба дякувати організаторам зйомок RGB idea group, маестро режисеру Володимиру Веселову та всій команді.

Кампанію опублікують в соцмережах та інших діджитал платформах двома мовами – українською та англійською. MOVA активно експортується, тому не тільки варить, але і розвиває міжнародні комунікації, популяризуючи український продукт – пивоварний, культурний і креативний.

Розкажіть друзям про новину