Українські креативники створили айдентику для самого «ДНА»
01 Тра 2023, 10:40

Українські креативники створили айдентику для самого «ДНА»

Як може виглядати айдентика організації, яка вивчає водний простір й досліджує величні історії, події та артефакти, які були знайдені на дні Чорного моря? Громадська організація «ДНА» починає свою діяльність. Щоб повною мірою передати власну філософію, глибину роботи та значення, за розробку айдентики взялася креативна агенція маркетингових комунікацій Brain Tank.

«Варто подивитись на Чорне море, як на музейну експозицію. Річ у тому, що дно нашого моря складається з сірководню, і в цьому воно унікальне. Тому все, що потрапляє на дно, залишається в тому ж вигляді, ніби як у сейфі чи за склом музею. Наш інсайт буквально лежав на дні!»креативний директор Андрій Франчук.

Звідси з’явилася ідея саме динамічної айдентики, коли немає одного варіанту, а є одразу нескінченна кількість, але зі своїми правилами. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Правило айдентики ГО «ДНА» №1

Лаконічність використання айдентики полягає у наступній формулі: логотип завжди буде нижче самого зображення (артефакту), а сам артефакт буде «на дні» — це прямий сенс того, як він там розташований, коли його знаходять дослідники.

Правило айдентики ГО «ДНА» №2

Як і у великому водному просторі, де ніщо не стоїть на місці, у ГО «ДНА» все так само постійно змінюється та розвивається. Тому логотип можна змінювати так, як цього потребує формула, головне, щоб усе залишилось «на дні».

Розкажіть друзям про новину