Українські креативники помістили квадратні метри у смартфон для європейського сервісу підбору нерухомості
05 Січ 2024, 17:39

Українські креативники помістили квадратні метри у смартфон для європейського сервісу підбору нерухомості

Команда агентства Looma розповіла деталі нової комунікаційної кампанії для клієнта з Європи, сервісу підбору нерухомості Hometer.

Hometer — це новий сервіс для пошуку нерухомості на ринку Європи. Унікальною особливістю цього продукту є використання системи Matterport, яка дозволяє виконати 3D-сканування нерухомості, а також проводити віртуальні екскурсії по кожній квартирі та будинку в базі Hometer.

Перед командою Looma постало завдання створити комунікаційну кампанію, яка розповідає про ключові переваги нового сервісу — 3D-сканування об’єктів нерухомості та 3D-тури.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Аналізуючи сервіс, команда зрозуміла, що Hometer вже просканував тисячі квадратних метрів і зробив їх настільки «компактними», що вони можуть буквально поміститися прямо на екрані смартфона. Повідомлення лончевої кампанії: Hometer — квадратні метри у твоєму смартфоні.

Щоб показати, як працює Hometer, було створено для споживача подорож по нерухомості прямо у смартфоні.

Подібно до того, як Hometer сканує квадратні метри, було використано 3D-сканування людської руки, щоб створити модель для ролика і кей віжуала.

Виробництво відеоролика та кей віжуала було реалізовано завдяки інхаус-департаменту Looma Production.

Розкажіть друзям про новину