Українські креативники нагадують про шкоду фейків про війну
21 Кві 2022, 10:13

Українські креативники нагадують про шкоду фейків про війну

Люди схильні піддаватись чуткам, публікувати їх, особливо в стресових обставинах. Всі українці другий місяць поспіль перебувають у стані постійної тривожності, а тому підсвідомо шукають вихід своїм емоціям, почуттям та нав’язливим думкам. Журналісти часто використовують гучні заголовки для новин, щоб привернути увагу читачів.

Тому агентство BBDO Ukraine рекомендує, перш ніж на емоціях поспіхом шерити вражаючу новину з гучним заголовком, варто поставити собі запитання: «А які наслідки цей шер матиме, якщо новина виявиться вигадкою?».

«ОЧЕВИДНО, ЩО УКРАЇНА НЕ ВИТРИМАЄ ще більше фейків про війну. Іноді, щоб не пійматися на гачок паніки, достатньо всього-на-всього прочитати новину повністю».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину