Українські бренди перемагають разом: Епіцентр відзначає місяць єдності та стійкості
28 Лют 2024, 17:14

Українські бренди перемагають разом: Епіцентр відзначає місяць єдності та стійкості

Місяць єдності та стійкості: українські бренди перемагають разом!

Епіцентр з гордістю підбиває підсумки акції «Місяць єдності та стійкості українських брендів», яка протягом лютого об’єднала українців навколо підтримки вітчизняного виробника. Також, Епіцентр знайомить нас із цікавими українськими брендами у спецпроекті.

Завдяки вам, українцям, акція стала справжнім успіхом! Продажі українських товарів зросли на 20%! Патріотичний ролик з серцями, що літали по вулицях Києва, зібрав у соціальних мережах та на телебаченні набрав понад 15 мільйонів показів. 8 популярних блогерів підтримали ініціативу, а загальне охоплення рекламної кампанії сягнуло понад 1 мільйон людей!
Ірина Шинкаренко
директорка з маркетингу мережі «Епіцентр»
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Epicentr / Епіцентр (@epicentr_ua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це свідчить про те, що українці єднаються і готові підтримувати один одного, а українські бренди — сильні та стійкі. Епіцентр дякує всім, хто взяв участь в акції!

Розкажіть друзям про новину