Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян
20 Чер 2024, 16:16

Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян

На платформі X(Twitter) набрав популярності тренд, де користувачі з різних країн заявляють, що ненавиділи росію задовго до того, як це стало мейнстрімом.

Новина за темою
«Я ненавидів росіян до того, як це стало мейнстрімом»: на платформі X з’явився новий тренд

Деякі твіти звичайних користувачів з різних куточків світу набрали мільйони переглядів та багато поширень.

Тепер українські бренди долучилися до цього флешмобу:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео