Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян
20 Чер 2024, 16:16

Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян

На платформі X(Twitter) набрав популярності тренд, де користувачі з різних країн заявляють, що ненавиділи росію задовго до того, як це стало мейнстрімом.

Новина за темою
«Я ненавидів росіян до того, як це стало мейнстрімом»: на платформі X з’явився новий тренд

Деякі твіти звичайних користувачів з різних куточків світу набрали мільйони переглядів та багато поширень.

Тепер українські бренди долучилися до цього флешмобу:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину