Українська мережа супермаркетів виділила вина з високим рейтингом Vivino
01 Сер 2023, 13:12

Українська мережа супермаркетів виділила вина з високим рейтингом Vivino

Мережа супермаркетів «Сільпо» оголосила про початок офіційної співпраці з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою та мобільним застосунком для оцінки вина.

У рамках пілотної програми у торгових залах 37 магазинів «Сільпо» з’явилися торці з винами Власного імпорту, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його етикетку в додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим та вартим уваги вважається вино з оцінкою від 3,7 і вище.

У разі успішності пілоту в листопаді «Сільпо» поширить проєкт на 250 супермаркетів мережі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми бачимо, як Гостям інколи складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє. Хоча насправді вино – це проста тема. Регалії виробника чи назва не мають великого значення. Вино або вам подобається, або ні. Додаток Vivino зробив вибір вина демократичним та простим процесом. Достатньо просканувати етикетку і дізнатися середній бал серед інших користувачів. Тому така співпраця повністю відповідає стратегії «Сільпо» з формування асортименту, коли вино – це просто», — розповідає Анна Пекер, керівниця напряму вина Власного імпорту «Сільпо».

За словами Анни Пекер, у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію «Сільпо» розпочати партнерство. Співзасновник компанії Хайні Захаріассен зустрівся з командою «Сільпо» у Львові, де поділився своїми думками про розвиток сервісу. До того ж українські користувачі додатка входять у двадцятку Vivino за кількістю сканувань.

«Для нас особливо цікаво співпрацювати з однодумцями, які поділяють нашу культурну місію та пристрасть до вина. У «Сільпо» ми прагнемо, щоб складна та суб’єктивна тема вибору вина стала легкою», — додає Анна Пекер.

Розкажіть друзям про новину