Українська мережа супермаркетів виділила вина з високим рейтингом Vivino
01 Сер 2023, 13:12

Українська мережа супермаркетів виділила вина з високим рейтингом Vivino

Мережа супермаркетів «Сільпо» оголосила про початок офіційної співпраці з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою та мобільним застосунком для оцінки вина.

У рамках пілотної програми у торгових залах 37 магазинів «Сільпо» з’явилися торці з винами Власного імпорту, які мають високий рейтинг за оцінками користувачів Vivino. Щоб дізнатися рейтинг вина, можна просканувати його етикетку в додатку Vivino. Згідно зі шкалою Vivino цікавим та вартим уваги вважається вино з оцінкою від 3,7 і вище.

У разі успішності пілоту в листопаді «Сільпо» поширить проєкт на 250 супермаркетів мережі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми бачимо, як Гостям інколи складно зорієнтуватися у винному асортименті. Вибір потребує часу, і не кожен хоче спілкуватися з сомельє. Хоча насправді вино – це проста тема. Регалії виробника чи назва не мають великого значення. Вино або вам подобається, або ні. Додаток Vivino зробив вибір вина демократичним та простим процесом. Достатньо просканувати етикетку і дізнатися середній бал серед інших користувачів. Тому така співпраця повністю відповідає стратегії «Сільпо» з формування асортименту, коли вино – це просто», — розповідає Анна Пекер, керівниця напряму вина Власного імпорту «Сільпо».

За словами Анни Пекер, у Vivino швидко й охоче відгукнулися на пропозицію «Сільпо» розпочати партнерство. Співзасновник компанії Хайні Захаріассен зустрівся з командою «Сільпо» у Львові, де поділився своїми думками про розвиток сервісу. До того ж українські користувачі додатка входять у двадцятку Vivino за кількістю сканувань.

«Для нас особливо цікаво співпрацювати з однодумцями, які поділяють нашу культурну місію та пристрасть до вина. У «Сільпо» ми прагнемо, щоб складна та суб’єктивна тема вибору вина стала легкою», — додає Анна Пекер.

Розкажіть друзям про новину