У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій.
Щоб донести нову систему цінностей у простій і зрозумілій формі, агенція MAKE SENSE розробила комунікаційну кампанію «Спільний успіх — справа кожного». Це головний слоган кампанії, який транслює ключову ідею: сила українського бізнесу — в об’єднанні та особистій відповідальності кожного.
Для ефективнішої взаємодії з різними групами працівників, загальний меседж трансформувався у «Спільний успіх — це моя справа», який доповнювався реальною цитатою від працівника: конкретною дією або досягненням, що розкриває його особистий внесок у спільний результат. Таке персоналізоване подання підкреслює, що кожен працівник — невід’ємна частина загального успіху.
У рамках проєкту було створено комунікаційну платформу та ключові повідомлення, ключові зображення, серію інформаційних матеріалів, цифрові розсилки і ряд промо матеріалів для зон з максимальною присутністю працівників.
