«Фора» оновила дизайн та комунікаційну стратегію HR-бренду з метою залучення нових людей в команди мережі.
Цього року «Фора» провела оновлення загального бренду, у якому з’явилися нові елементи айдентики. У цьому візуальному стилі мережа супермаркетів провела літню рекламну кампанію «Фора завезла літо».
Наступним кроком в стратегії мережі стало оновлення власного HR-бренду, який відгукнеться потенційним і вже працюючим співробітникам.
Над оновленням HR-бренду працювала креативна агенція Taktika. У ході роботи було оновлено позиціювання та комунікацію, проведено редизайн і створено першу рекламну кампанію бренду в новій стилістиці.
В айдентиці Taktika зберегла зв’язок із основним брендом «Фора» через шрифти, кольори та логотип, доповнений слоганом HR-бренду. Основними елементами стали плашки, іконки та нові персонажі, наприклад, батарейка як символ енергійного обслуговування. Важливий у внутрішній комунікації нейм «СУПЕРФОРІВЦІ», яким «Фора» називає своїх працівників, також отримав свій окремий логотип.
Від повністю оновленого HR-бренду «Фора» запустила першу рекламну кампанію. Її ціль — просто та зрозуміло донести практичні переваги роботи у «Фора».
Елементи інтер’єрного дизайну «Фора» перетворили на персонажів, і магазин ніби сам заговорив до своїх майбутніх працівників. Аудіо- та відеоролики озвучила сама команда агенції, аби зробити персонажів максимально натуральними та людяними.