Креативна агенція Taktika розробила літню рекламу для мережі продуктових магазинів «Фора». Кампанія отримала слоган «”Фора” завезла літо», а в основі сюжетів — продукти з касових стрічок одразу потрапляють на пляж, дачу та інші літні локації.
Ідея кампанії втілилася у слогані «”Фора” завезла літо», адже мережа не просто доставляє продукти на полиці, але й на пікніки з друзями, романтичні вечори на балконі та дачні посиденьки. Задачею Taktika було показати близькість мережі до своїх гостей та її готовність до літа в яскравій формі.
Кампанія була поділена на три етапи, кожен з яких повʼязали з сезонною активністю: у червні — продукти для пікніків, у липні — товари для дачі, а в серпні — все необхідне для відпочинку на пляжі.
Продуктовий ритейл потребує великого обсягу контенту для всіх форматів, приводів і потреб сезонної комунікації. Щоб забезпечити достатнє різноманіття та кількість віжуалів, Taktika використала штучний інтелект. Разом зі студією and action було створено девʼять деталізованих локацій, від гір і озер до футбольного поля. Кожен з фонів — універсальний і може бути використаний під різні продукти.
У рекламних роликах Taktika обіграла ідею завезення цілого сезону, тож «Фора» тепер везе продукти для своїх гостей на відпочинок. Три локації були відбудовані на знімальному майданчику для максимальної реалістичності, на яких посадили справжні кульбабки та відтворили рух продуктів на касовій стрічці.
Кампанія використовується в усіх каналах комунікації «Фори»: зовнішня реклама, диджитал, соціальні мережі та радіо. Для більшого охоплення, команда також підготувала прояви всередині магазинів, від цінників та стоперів до аудіо та відеоматеріалів.